Ectodermale Dysplasie

Synoniemen: ectodermale dysplasieen, ectodermale dysplasieën

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Ectodermale Dysplasie is gewaardeerd met een 9.2 op basis van 15 waarderingen.

15 resultaten voor je selectie:

Tandarts Elswijk, J.F.A. van - Geldrop

26 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ze is goed op de hoogte van ectodermale dysplasie. Ze denkt mee, wil het beste voor de patiënt. Ze is betrokken en geïnteresseerd. Niet alleen bij de patiënt maar ook bij de aandoening die de...

9.5
Podotherapiepraktijk Praktijk Podotherapie Gouda - Gouda

28 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

. Super specialistisch/kundig/geduldig/sympathiek

Tandprothetische praktijk Tandprotheticus Praktijk Post, locatie Haaksbergen - Haaksbergen

6 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer goed en na tevredenheid behandeld.

9.8
Huisarts Boswinkel, W.D. - Rotterdam

11 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

heb ik nog nooit meegemaakt, zo geweldig, ben nl sinds kort van huisarts veranderd, en bij Dr Boswinkel ingeschreven, hij en zijn team nemen zoveel notitie van je klachten, nemen ruim de tijd, dat ik...

9.8
Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem

3 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Helder en duidelijk mijn dermatoloog.

Reactie van/namens Communicatie Rijnstate

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij zullen uw compliment aan onze dermatologen doorgeven.
Verpleeghuis en verzorgingshuis Omring, Buitenveld - Julianadorp

22 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Alles was volgens de afspraken die gemaakt waren . De verpleging en aandacht was prima.

8.2
Huisarts Riep, C.M. - Halsteren

21 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke dokter. Behulpzaam.

9.7
Podotherapeut Poppelaars, S.J.C.M. - Molenschot

22 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Alles is prima voor elkaar en alles word goed uitgelegd wat ,e gaat doen

8.7
Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen

7 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Van artsen tot de schoonmaaksters iedereen is even vriendelijk en geduldig!! Ga zo door!

9.2
Revalidatiecentrum Rijndam Revalidatie, locatie Erasmus MC - Rotterdam

18 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Altijd word je netjes geholpen met een goed luister oor en samen maak je afspraken

9.5
Podotherapiepraktijk Voetzorg Voorburg-Leidschendam - Voorburg

28 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Meerdere keren langs geweest. Terugkeer had niets met arts of behandeling te maken, maar gewoon pech

Tandarts Tazi, A. - Amsterdam

29 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goed

7.8
Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan - Amsterdam Geverifieerd

27 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Iedereen is erg lief en begripvol. De behandeling vooraf aan de operatie doet wat fabrieksmatig aan,maar dat is begrijpelijk,organisatorisch bezien.

9.3
Tandarts Wimmers, C.P. - Goes

28 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heel vriendelijke, kundige tandarts en medewerkers. Vrij weinig parkeerplaatsen voor invaliden en ook krappe plekken, moet over het gras rijden met de rolstoel of erg drukke weg, de stoelen in de...

9.7
Ziekenhuis Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem Geverifieerd

7 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

ik voel me altijd rustig en veilig in het ziekenhuis, maar merk vaak dat kaakchirurg haast heeft, waardoor ik niet goed mijn vragen kan stellen.

8.1