Gezichtsverlamming

Synoniemen: Bellse parese, Ramsay Hunt syndroom, Ramsay Hunt-syndroom, aangezichtsverlamming, aangezichtsverlamming van Bell, bell, facialis parese, facialis-parese, facialisparalyse, facialisparese, facialisverlamming, gezichtsverlammingen, paralyse van Bell, perifere aangezichtsverlamming, ramsay hunt, ramsay huntsyndroom, syndroom van Ramsay Hunt, verlamming van Bell

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Gezichtsverlamming is gewaardeerd met een 8.5 op basis van 89 waarderingen.

• 1.5

Bedrijfsarts Saweiros, A.F.S. - Hengelo

9 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De heer Saweiros laat iemand anders bellen ,deze persoon moet een oordeel doen over jou, hij kent je dus niet en luistert ook niet, had aangegeven dat ik niet kon werken in verband met mijn ziekte en...