Hartstilstand

Synoniemen: circulatiestilstand, circulatiestilstanden, hartstilstanden, hartverlamming, hartverlammingen

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Hartstilstand is gewaardeerd met een 8.5 op basis van 98 waarderingen.

• 9.3

Cardioloog Bleeker, G.B. - Den Haag

6 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds november 2015 ben ik onder behandeling bij Dr. G.B. Bleeker.Groot respect voor zijn kennis, vakkundigheid, begeleiding voor en na mijn hartstilstand/hartinfarct. Dankzij hem ben ik er nog en...

• 9.0

Ziekenhuis HagaZiekenhuis, locatie Leyweg - Den Haag

6 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Bekwaamheid, goede kennis, openheid van zaken en begeleiding voor en na de aandoening, dat zijn onze ervaringen.

• 7.2

Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Nieuw Berkendael - Den Haag

7 juli 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Positief in alle opzichten, veel persoonlijke en professionele aandacht. Men geeft het gevoel alle tijd voor je te nemen.Wel echt een locatie voor 'jongeren' er zijn veel activiteiten en vaak (harde)...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Nieuw Berkendael - Den Haag

geplaatst op 11 juli 2016

Hartelijk dank voor uw waardering. We geven uw opmerkingen door aan het team van WZH Nieuw Berkendael.

• 9.2

Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag

31 januari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

goede snelle diagnose. Er werd direct een pacemaker geplaatst

• 9.8

Cardioloog Vriend, J.W.J. - Den Haag

17 september 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Vriend is, naast zijn vakkundigheid ook zeer vriendelijk, betrokken en persoonlijk. Samen met zijn team, zorgt hij voor een fantastische dienstverlening.