Gebroken heup

Synoniemen: collumfracturen, collumfractuur, dijbeenhalsfracturen, dijbeenhalsfractuur, heupbreuk, heupbreuken, heupfracturen, heupfractuur, proximale femurfracturen, proximale femurfractuur

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Gebroken heup is gewaardeerd met een 8.3 op basis van 1182 waarderingen.

• 8.2

Revalidatiecentrum Vitalis Brunswijck Revalidatie - Eindhoven

19 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Iedereen is erg behulpzaam geweest. Gezien de hoeveelheid clienten en waarborgen van hygiene zijn er meerdere toiletten nodig. Er werden veel leuke activiteiten aangeboden. Veel stond in het teken...

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Vitalis Brunswijck Revalidatie - Eindhoven

geplaatst op 24 april 2018

Hartelijk dank voor uw mooie waardering; we zijn daar blij mee. Wat de sanitaire voorzieningen betreft: deze voldoen aan alle...

• 7.5

Revalidatiecentrum Vitalis Brunswijck Revalidatie - Eindhoven

21 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne kamergenoot getroffen, waardoor het verblijf aangenaam was en het genezingsproces sneller verliep. Ontbijt en lunch goed; warme maaltijd was voldoende, vleesproducten waren taai.

geplaatst op 28 februari 2018

Prettig om te lezen. Dank u. We nemen dat taaie vlees mee als aandachtspunt!