Hooikoorts

Synoniemen: allergie voor pollen, pollenallergie, pollinose, pollinosis

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Hooikoorts is gewaardeerd met een 8.1 op basis van 139 waarderingen.

• 9.3

Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Stadshart - Breda

18 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kan altijd vrij snel terecht en heb het idee dat mijn klachten altijd heel serieus worden genomen. Super fijn! Voor mij geen andere huisartsenpraktijk.

• 7.3

Huisarts Frankenhuis, M.P. - Breda

25 september 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Frankenhuis was mijn huisarts. Je moet hem leren kennen, is erg expressief. Luistert goed en neemt je serieus. Heel benaderbaar. Erg prettig is dat.

• Huisarts Majdandzic, B. - Breda

14 september 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben al 15 jaar in de praktijk bij dr. Majdandzic en kan niet anders zeggen dat ik de perfecte huisarts heb. Een man met een scherp gevoel voor de diagnose, een vriendelijk en to-the-point karakter...

• 7.7

Huisarts Waale, W.H.E. - Breda

14 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Ze handelt accuraat en luistert naar je. Ze kijkt ook verder dan het ziektebeeld. Ondanks dat je een aandoening hebt kijkt ze ook naar de persoon in totaliteit.