Hooikoorts

Synoniemen: allergie voor pollen, pollenallergie, pollinose, pollinosis

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Hooikoorts is gewaardeerd met een 8.2 op basis van 138 waarderingen.

• 8.5

Huisarts Zarza-Groenveld, W. - Leeuwarden

13 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mw. Zarza heeft mij goed geholpen met mijn probleem. Er werd naar mij geluisterd en de behandeling werd goed doorgesproken.Zeer nette praktijk die ik anderen zeker zou aanbevelen.

• 3.0

Huisarts Kolthoff, G.M. - Leeuwarden

10 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Deze dokter vindt alle klachten van psychische aard. Luistert niet. Assistenten wel okay. Dokter neemt geen tijd voor je.

• 8.7

Huisarts Leeuwen, M.J. van - Leeuwarden

24 november 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb altijd prettige ervaringen gehad met deze huisarts. Ik had het gevoel serieus genomen te worden en heb niets negatiefs meegemaakt. Ook is het een fijne praktijk.

• 8.8

Zorgverzekeraar FBTO - Leeuwarden

9 september 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Twee jaar bij FBTO verzekerd. Duidelijk polis. Makkelijk alles via internet regelen. Telefonisch is ook prima bereikbaar. Polisonderdelen instelbaar per 6 maanden. Goede verzekeraar.