Hooikoorts

Synoniemen: allergie voor pollen, pollenallergie, pollinose, pollinosis

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Hooikoorts is gewaardeerd met een 8.2 op basis van 140 waarderingen.

• Fysiotherapeut Boelaars, K.C. - Weert

19 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring bij Kirstie was goed! Heb minder last gehad van mijn hooikoorst.

• 9.0

Fysiotherapeut Reitsema, E. - Hallum

3 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kwam bij Mevr Reitsema voor medical tapen tegen hooikoorts. Dit is me erg goed bevallen.

• 8.7

Fysiotherapeut Baack, H.W.M. - Diepenveen

15 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Heb heel erg last van hooikoorts, ben heel Nederland af geweest voor medicijnen. Helaas hielp niks. Toen ben ik via de krant achter de nieuwe manier van hooikoorts bestrijden gekomen, het tapen van...

• 8.2

Fysiotherapeut Boelaars, K.C. - Weert

4 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik zou Kirstie zeker aanraden, alles wat ze doet legt ze heel duidelijk en begrijpbaar uit!

• 8.3

Fysiotherapeut Pijl, J. - Hilversum

7 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Jan Pijl is zeer ter zake kundig. Hij heeft een scherp oog voor wat er aan de hand is, geeft een heldere uitleg en prognose, is prettig in de omgang en het belangrijkste: wat hij doet wérkt. Hij...

• 9.5

Fysiotherapeut Jansen, D.F. - Deurne

1 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Na een tapebehandeling om hooikoorts te voorkomen of te verminderen, in het totaal geen hooikoortsverschijnselen meer gehad.