Keelkanker

Synoniemen: amandelkanker, farynxkanker, hypofarynxkanker, keelholtekanker, mond-keelholtekanker, nasofarynxkanker, neus-keelholtekanker, orofarynxcarcinomen, orofarynxcarcinoom, orofarynxkanker, tongbasiscarcinomen, tongbasiscarcinoom, tongbasiskanker, tonsilcarcinomen, tonsilcarcinoom, tonsilkanker

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Keelkanker is gewaardeerd met een 9.0 op basis van 131 waarderingen.

• Basisarts Wee, E.M. de - Rotterdam

28 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dr de Wee is een vakkundige arts en zeer empathisch. Door mijn vertrouwen in haar alsmede dat ze fungeerde als mijn aanspreekpunt heb ik mijn behandeling kunnen volbrengen. Wat een geweldig mens en...

• KNO-arts Monserez, D.A.G. - Rotterdam

30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer uitgebreide voorlichting, Goede nazorg, begeleiding en controles

• 9.9

KNO-arts Monserez, D.A.G. - Rotterdam

7 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Monserez is een zeer betrokken arts ....altijd een glimlach en legt alles goed uit wat er gaat/ moet gebeuren ....hij straalt vertrouwen uit en dat vindt ik persoonlijk erg belangrijk

• 7.7

KNO-arts Meeuwis, C.A. - Rotterdam

5 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Meeuwis is een prettig en rustig persoon in omgang. Hij zegt eerlijk waar het om gaat, dat waardeer ik zeer. Zijn kundigheid heeft hij al meer dan eens (helaas) bewezen!

• KNO-arts Monserez, D.A.G. - Rotterdam

3 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goed

• KNO-arts Sewnaik, A. - Rotterdam

17 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

immer erreichbar ein offenes Ohr für alle Fragen , wie bei allen Aerzten und Mitarbeitern im D.d.Halle Mitarbeiter im Daniel d. Hoed freundlich und hilfsbereid Nach nun 5 Jahren mehr als zufrieden...

• 2.2

Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Verweijen - Rotterdam

11 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn oom, 76 jaar en keelkanker, belde zijn huisarts dhr. Verweijen. De beste man zag het leven niet meer zitten en wilde daar het liefst een einde aan maken. Dhr. Verweijen is welgeteld 3 minuten...

• 9.2

Huisarts Verbeek-Poot, M.C. - Rotterdam

2 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Altijd geïnteresseerd luisterde goed naar uw verhaal. Zakenkundig

• 9.0

KNO-arts Meeuwis, C.A. - Rotterdam

2 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

dankzij zijn expertise kon minimale tongbasistumor onderkend en behandeld worden.

• 9.2

KNO-arts Sewnaik, A. - Rotterdam

20 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

De arts lichtte goed voor, voerde de operatie uitstekend uit, luisterde naar mij, nam tijd voor mij en was zeer vriendelijk