Keelkanker

Synoniemen: amandelkanker, farynxkanker, hypofarynxkanker, keelholtekanker, mond-keelholtekanker, nasofarynxkanker, neus-keelholtekanker, orofarynxcarcinomen, orofarynxcarcinoom, orofarynxkanker, tongbasiscarcinomen, tongbasiscarcinoom, tongbasiskanker, tonsilcarcinomen, tonsilcarcinoom, tonsilkanker

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Keelkanker is gewaardeerd met een 8.9 op basis van 97 waarderingen.

• 9.0

Logopedist Coppoolse, J. - 's-Hertogenbosch

30 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Vraag omgang medewerkers,kwaliteit medewerkers en accommodatie niet van toepassing. Heb hier 10 ingevuld.

Reactie van/namens Zorgaanbieder overig Van Neynsel Kennis- en Behandelcentrum - 's-Hertogenbosch

geplaatst op 1 november 2018

Hartelijk dank voor uw reactie. Onze behandelaren proberen altijd een passende oplossing voor uw situatie. We zijn blij dat u dit...

• Logopedist Dobrowolska, G.A. - Den Helder

25 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Er is lange tijd gewerkt aan herstel van stem en daarna herstel van slikspier. De aanpak gebeurde met veel respect en heel veel rekening houdend met wat ik al dan niet aankon. Er is nooit dwingend...