Keelkanker

Synoniemen: amandelkanker, farynxkanker, hypofarynxkanker, keelholtekanker, mond-keelholtekanker, nasofarynxkanker, neus-keelholtekanker, orofarynxcarcinomen, orofarynxcarcinoom, orofarynxkanker, tongbasiscarcinomen, tongbasiscarcinoom, tongbasiskanker, tonsilcarcinomen, tonsilcarcinoom, tonsilkanker

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Keelkanker is gewaardeerd met een 8.9 op basis van 96 waarderingen.

• Kaakchirurg Smeele, L.E. - Amsterdam

10 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldige arts!

• Radiotherapeut Hamming-Vrieze, O. - Amsterdam

6 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeld vanaf 2015Geweldige arts !Nu mei 2019 ben ik genezen verklaard.

Plastisch chirurg Kanhai, R.C.J. - Alkmaar

10 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Man van weinig woorden maar uitstekend arts.

• 8.3

1 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ziekenhuis c.q. medewerkers zien je als mens, niet als nummer, Eén minpuntje: het ophalen van medicijnen in de apotheek die gevestigd was in het er tegenover gelegen (failliete) Slotervaartzkh, waar...

• 6.1

28 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Verdere behandeling voorlopig niet nodig. Zeer lange wachttijden en 1 x voor niets opgeroepen. Behandelend arts vroeg waarom ik kwam?

• 8.7

27 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Neuro Endocriene Tumor in keel enige oplossing :alles verwijderen. Deze ingreep bleek voor mij een eitje. Anders werd het toen ik een heel snel opkomende ontsteking in het wondgebied kreeg. Toen heb...

• KNO-arts Leversteijn, H. - Woerden

20 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Dr.Leverstein is er met het team van Zuwe Hofpoort nu st.Antonius ziekenhuis en het behandelingsteam van het UMC er mede verantwoordelijk voor dat ik nog steeds mijn man naast me heb en onze kinderen...

• 9.4

Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

5 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Voor keelkanker behandeld. Prima oncologe die er helaas niet meer werkt. Aan alle kanten goed voorgelicht en zeer vriendelijk behandeld tijdens de heftige bestraling en chemo. De dames van de...

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

geplaatst op 12 maart 2019

Bedankt voor uw feedback en de mooie waardering voor onze collega's van de afdeling oncologie. Wij zorgen dat uw woorden bij hen...

• 8.4

KNO-arts Brekel, M.W.M. van den - Amsterdam

21 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Luistert goed. Legt uit wat hij doet. Is meelevend en zijn handelen is er duidelijk op gericht je kwaliteit van leven zo optimaal mogelijk te maken.

• 8.2

Basisarts Dun, C.A.J. - Groningen

5 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ging zorgvuldig om met de camera voor controle via het neusgat en gaf daarna goed uitleg bij het zien van de beelden

• 9.1

Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam

23 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goed ziekenhuis, artsen en verpleegkundige erg kundig, alles wordt heel goed in de gaten gehouden, en het belangrijkste : je wordt als mens gezien, en er wordt echt naar je geluisterd

• KNO-arts Langeveld, A.P.M. - Leiden

21 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Juli 2010 ik had bultje op mijn tong. Uiteindelijk heel mijn tong weg en heel mijn strottenhoofd, dus overgeleverd aan sondevoeding. Maar nu ben ik zo ver dat ik mijn sondevoeding in een flesje kan...

• 9.9

Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen

19 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb een heel goede ervaring met het Radboud ziekenhuis zeker met de afdeling Radiotherapie hier wordt echt de onderste steen boven gehaald om de patient te helpen zeer ziekenhuis

• 9.1

KNO-arts Langeveld, A.P.M. - Leiden

26 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter en doctor Langeveld heeft mij behandeld in verband met eerst tongkanker en een paar maanden later aan stembandkanker. De operaties zijn succesvol verlopen. Ik heb hem ervaren als een...

Radiotherapeut Doornaert, P.A.H. - Utrecht

1 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goede ervaring. curatieve bestraling gehad. heeft mij, en mijn vrouw enorm gesteund in deze moeilijke tijd. open, eerlijk en gaf vertrouwen. deskundig en dichtbij.

• Internist Riel, J.M.G.H. van - Tilburg

28 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heel blij dat Dr. van Riel mijn behandelend arts was.

13 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

zeer vertrouwensvolle medewerkers, van receptie tot kader, die je het gevoel geven dat jij er toe doet. Ook als ze het even niet weten, zijn ze recht door zee.

• 8.6

18 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Op de eerste dag werd ik meteen geholpen en de komende 2 weken werden allerlei testen gedaan om te weten wat ik precies had. Ik werd goed behandeld. Vind alleen bij de hoofdhals artsen afdeling dat...

• 9.9

16 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De artsen, professoren en verpleegkundigenj waren begripvol en erg vriendelijk. Ook de afspraken waren bijna altijd op de afgesproken tijd.

• Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam De inzender van deze waardering is geverifieerd

16 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Kom binnen vanuit Radboud als sec. op. Ik zit in een trial bij mevr. Machetti. Het is heerlijk bij haar. Iedereen wenst zo een internist. Ik kan dood gaan, maar aan haar ligt het niet.