Knievervanging

Synoniemen: knieprothese, knieprothesen, knieprotheses, knievervangingen, kunstknie, kunstknieen, kunstknieën, nieuwe knie, nieuwe knieen, nieuwe knieën

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Knievervanging is gewaardeerd met een 9.0 op basis van 7273 waarderingen.

• Fysiotherapeut Endel, H.B. - Best

21 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Na 4 jaar met veel pijn is mijn leven verandert .Jammer dat de specialist dit niet vertelt ,ik ben er bij toeval achter gekomen ,dat deze therapeut Hester Endel voor mij iets kan beteken. Mijn leven...

• 9.8

Fysiotherapeut Greef, M.M.J. de - Best

30 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg tevreden over de behandeling door Martijn. Hij luistert goed en geeft goede tips en oefeningen. Echt een aanrader

• Fysiotherapeut Geelen, R.H.J.G. - Best

18 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

En zeer klant vriendelijke fysio praktijk! Waar de behandelend patiënt duidelijk op nummer 1 staat! Rianne is mijn TOP fysiotherapeute!