Knievervanging

Synoniemen: knieprothese, knieprothesen, knieprotheses, knievervangingen, kunstknie, kunstknieen, kunstknieën, nieuwe knie, nieuwe knieen, nieuwe knieën

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Knievervanging is gewaardeerd met een 9.0 op basis van 7280 waarderingen.

• 6.8

Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Elde, Het Buitenhuis - Esch

15 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zorghotel doet zijn naam geen eer aan betreffende inrichting verblijfskamers. Totaal geen luxe te bespeuren. Weinig deskundigheid van medewerkers (vooral niveau 3)

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Elde, Het Buitenhuis - Esch

geplaatst op 4 juni 2019

Beste lezer, bedankt voor uw feedback. Het is fijn om deze feedback met u persoonlijk besproken te hebben en we nemen het mee in...

• Zorghotel Zorggroep Elde, Bed & Breakfast Buitenhuis - Esch

13 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Na mijn knieschijf operatie ben ik gaan revalideren naar deze zorghotel. Uitstekende zorg. Lekker eten, super lieve medewerksters, heel schoon, rustige omgeving. Is kleinschalig en medewerksters...

• Thuiszorg Thuis Zorggroep Elde wijkteam Haaren/Vught - Esch

13 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekende medewerksters. Heb 2 weken gezeten in zorghotel Esch waar ze me uitstekend hebben geholpen. Alle medewerksters van team haren waren echt perfect.Bedankt.