Knievervanging

Synoniemen: knieprothese, knieprothesen, knieprotheses, knievervangingen, kunstknie, kunstknieen, kunstknieën, nieuwe knie, nieuwe knieen, nieuwe knieën

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Knievervanging is gewaardeerd met een 9.0 op basis van 7292 waarderingen.

• 9.7

Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk de Beuk - Vinkeveen

8 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Al sinds 1974 mijn huisarts en helaas vaak nodig gehad maar nooit negatief behandeld, altijd correct en to the point.

• 8.3

Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Maria-Oord, Verpleging - Vinkeveen

22 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Als ervaringsdeskundige, 3xkeer revalideren binnen een jaar ! 2015knierevevalidatie van linkerknie enrechterknie. 2016 revalideren na een grote hartoperatie wat een positieve ervaringen .Deskundig...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Careyn Maria-Oord, Verpleging - Vinkeveen

geplaatst op 5 december 2016

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Het geeft ons voldoening te horen dat uw revalidatie periode goed is verlopen en dat...