Knievervanging

Synoniemen: knieprothese, knieprothesen, knieprotheses, knievervangingen, kunstknie, kunstknieen, kunstknieën, nieuwe knie, nieuwe knieen, nieuwe knieën

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Knievervanging is gewaardeerd met een 9.0 op basis van 7306 waarderingen.

• 9.0

Revalidatiearts Ven, A.M. van de - Doorn

1 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond A.M. van de Ven wel heel goed haar werk doet. Jammer dat ze niet heb gereageerd heb op de brief. Hoe zo de regels worden altijd naar geleeft. Het resterand kan beter verplaat worden het licht...

• 1.7

Revalidatiearts Boonstra, A.M. - Beetsterzwaag

22 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

dit alles had ik thuis ook kunnen doen, ben er slechter weg gekomen, er wordt niet geluisterd naar de gene waar het omgaat (alles zit tussen de oren) zo denken ze op afdeling B

Reactie van/namens Revalidatiearts Boonstra, A.M. - Beetsterzwaag

geplaatst op 26 augustus 2016

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de behandeling. Als u uw situatie nog eens wilt bespreken, ook om wellicht tot...

• Revalidatiearts Reinkingh, M. - Beetsterzwaag

18 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Kundige arts, vriendelijk, doortastend en met empatisch vermogen. Zeer prettig in omgang met patiënt.