Knievervanging

Synoniemen: knieprothese, knieprothesen, knieprotheses, knievervangingen, kunstknie, kunstknieen, kunstknieën, nieuwe knie, nieuwe knieen, nieuwe knieën

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Knievervanging is gewaardeerd met een 9.0 op basis van 7306 waarderingen.

• 4.8

Verpleegkundig specialist Bouwes, A. - Hoorn

28 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele onsympathieke mevrouw. Erg kortaf,nors en bot in haar antwoorden.Ik adviseer deze mw. om een communicatiecursus te volgen.

• 9.2

23 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Mevrouw Kremers is een vakvrouw. Zij is heel vriendelijk, neemt alle tijd, luistert goed en geeft duidelijke antwoorden.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 25 juli 2016

Namens mevrouw Kremers onze hartelijke dank voor deze vriendelijke woorden en mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen...

• 9.3

14 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Diverse keren heb ik al een bezoek gebracht aan mevr. Kremers. Alle keren werd ik ontzettend vriendelijk ontvangen en werden mij de resultaten van het onderzoek duidelijk uitgelegd, als ook de...

geplaatst op 19 mei 2016

Dank u voor deze positieve woorden voor mevrouw Kremers. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 9.7

29 oktober 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren. Keetie Kremers is een uiterst vakbekwame verpleegkundige specialist. Ontzettend bedankt voor de vriendelijke zorg die je mij gegeven hebt.

geplaatst op 10 november 2015

Leuk dat u Keetie Kremers op deze manier bedankt voor haar goede zorg. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice

• 9.2

16 juni 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter Kremers maakte een zeer vriendelijke indruk en maakte een zeer deskundige indruk. Ze spreekt in gewone mensen taal en legde alles goed uit. Ook ging ze uitgebreid in op onze vragen. Wij hebben...

geplaatst op 18 juni 2015

Wat fijn dat u de zorg van mevrouw Kremers als prettig heeft ervaren. Wij zullen haar uw complimenten overbrengen. Met...