Nierfalen

Synoniemen: insufficientia renis, nierfalen, nierfunctiestoornis, nierfunctiestoornissen, nierinsufficientie, nierinsufficiëntie, renale decompensatie, renale insufficientie, renale insufficiëntie, verminderde nierfunctie, verminderde werking van de nieren

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Nierfalen is gewaardeerd met een 8.9 op basis van 536 waarderingen.

Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Alphen - Alphen

11 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik. Ben snel tevreden, niet te veel bemoeienis graag, ik leid mijn eigen rustige leventje zoals ik dat wil en nodig vind.

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Alphen - Alphen

geplaatst op 15 april 2019

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Uw reactie is gedeeld binnen het team.

• Thuiszorg Palliaterm, palliatieve zorg - Apeldoorn

8 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De medewerkster van Palliatherm die de zorg voor mijn vader tijdens zijn korte ziekbed namens palliatherm heeft verzorgd, was een hele bijzondere dame. Zij heeft haar dienst omgeruild zodat wij niet...

• 9.2

Diëtistenpraktijk Diëtistenpraktijk S.A. Khan, locatie Den Haag - Den Haag

5 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De heer Khan is een zeer kundige diëtist. Hij weet wat hij doet. D.m.v. een dieet heeft hij mijn nierfunctie die was gedaald tot 35% weer weten terug te brengen tot 58%. En dat is niet het...

• 8.9

Internist Bommel, E.F.H. van - Dordrecht

3 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke en uiterst bekwame specialist.

• 8.0

Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam De inzender van deze waardering is geverifieerd

1 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn eerste ervaring is positief, maar ik heb pas 2 afspraken gehad.En wacht nu op mijn operatie.

• Internist Levin, M.D. - Dordrecht

25 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het probleem met de nieren wordt diep onderzocht in het laboratorium

• 9.0

Internist Apperloo, A.J. - Tilburg

25 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele prettige arts die de tijd voor je neemt en z.n. de uitleg nog een keer doet als hij denkt te vlug te gaan. Blijft onderzoekend bezig als hem iets opvalt in de bloedwaarden. Is een betrokken,...

• 9.7

Internist Frenken, L.A.M. - Heerlen

22 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kwam voor enkele jaren bij Dr. Frencken terecht met mijn nieren 17 % en nu na jaren behandeling sta ik op 25/30 % ! ben 85 jaar! bedankt Dr. Frencken.

• Internist Smak Gregoor, P.J.H. - Dordrecht

22 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De behandeld arts heeft mij alles goed uitgelegd hij heeft goed de tijd genomen ik heb er een heel goed gevoel bij van het bezoek aan het ziekenhuis.

Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Berkelland - Eibergen

22 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

goede hulp vriendelijkheid soms wat minder

Reactie van/namens Thuiszorg Sensire thuiszorg gemeente Berkelland - Eibergen

geplaatst op 22 maart 2019

Dank voor deze feedback. Soms wat minder vriendelijkheid is zeker niet de bedoeling. Wilt u dit eens met de wijkverpleegkundige...

• 9.6

Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo

19 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

de artsen en verpleegkundigen en dieetistes en medische maatschappelijkwerk , iedereen zat op de zelfde lijn . de lijnen tussen behandelaars waren heel erg kort. je kon altijd aankloppen met je...

• 2.0

Internist Dorpel, M.A. van den - Rotterdam

14 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kwam voor mijn klachten bij deze arts, hij luisterde amper en was totaal niet geinteresseerd in mijn zorgen over het feit dat ik sinds een paar weken veel vocht vasthoudt en snel kortademig ben....

• 8.3

Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum De inzender van deze waardering is geverifieerd

13 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb een stentwissel gehad in oktober 2018. Probleemloos verlopen. Prettig personeel en uitstekende verzorging

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

geplaatst op 11 april 2019

Wat goed om te horen dat stentwissel probleemloos is verlopen. Wij hopen dat alles goed met u gaat. Wij geven de complimenten...

• Internist Molen, L.R. van der - Veendam

11 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een prima arts die weet waar hij het over heeft.

• 9.6

9 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goed

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

geplaatst op 11 april 2019

Bedankt voor het delen van uw reactie. Fijn dat u tevreden bent. ^WK

• Internist Niemeijer-Kanters, S.D.J.M. - Sneek

5 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Rustige arts die alle tijd neemt en goed uitlegd.

• Thuiszorg Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Zuidplas West - Moordrecht

1 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

prima service van de wijk verpleging, hebben mijn vrouw begeleid tot aan het einde

Reactie van/namens Thuiszorg Vierstroom Zorg Thuis, Wijkteam Zuidplas West - Moordrecht

geplaatst op 4 maart 2019

Bedankt voor dit bijzonder mooie compliment.

• Internist Brink, H.S. - Enschede

27 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima arts met een gezonde dosis humor waar je direct het vertrouwen van krijgt. Ben momenteel 15 jaar onder behandeling van de heer Brink en ervaar dit als zeer deskundig en prettig.

Reactie van/namens Jonne (afdeling Communicatie MST)

geplaatst op 4 maart 2019

Bedankt voor uw beoordeling en wat fijn dat het al die jaren zo prettig gaat. Wij zullen uw cijfers intern doorsturen. ^Jonne

• 9.3

Internist Hesselink, D.A. - Rotterdam

21 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer kundig en vertrouwen wekkend. Luistert goed en is duidelijk en empatisch zowel wat betreft medische terminologie als verwachtingen. Neemt de tijd. Prettige arts.

• Huisarts Zilverschoon, G.R.C. - Hulst

19 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter Zilverschoon is de beste huisarts die je kan wensen als je vaak de dokter nodig heb. Erg blij met haar.