Nierfalen

Synoniemen: insufficientia renis, nierfalen, nierfunctiestoornis, nierfunctiestoornissen, nierinsufficientie, nierinsufficiëntie, renale decompensatie, renale insufficientie, renale insufficiëntie, verminderde nierfunctie, verminderde werking van de nieren

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Nierfalen is gewaardeerd met een 8.9 op basis van 536 waarderingen.

• Internist Dam, M.A.G.J. ten - Nijmegen

4 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben al ruim 20 jaar onder behandeling bij de ten Dam en ook al die tijd zeer tevreden over zijn manier van werken. Bevlogen, duidelijk, transparant en eerlijk. Heeft veel kennis van zaken waardoor...

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 4 juni 2018

Wat een mooie woorden! Onwijs fijn dat u zo tevreden bent met uw arts, goed om te horen. Met vriendelijke groet, Klantenservice...

• 9.5

28 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne arts die goed luistert en je mens laat zijn.En je ook behandeld als mens.

geplaatst op 4 juni 2018

Wij willen u bedanken voor de mooie waardering! Met vriendelijke groet, Klantenservice CWZ

• 8.8

Internist Dam, M.A.G.J. ten - Nijmegen

26 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne arts stelt je gerust en luistert goed.

geplaatst op 29 maart 2018

Hartelijke dank voor deze mooie waardering voor dr. ten Dam. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 9.2

10 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Altijd even vriendelijk en vraagt altijd hoe het gaat.

geplaatst op 16 november 2017

Dank voor uw positieve woorden. Dr. Ixkes zal het op prijs stellen ze te horen. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 9.0

Internist Veldman, B.A.J. - Nijmegen

6 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Rustige man die tijd neemt om alles zo goed mogelijk uit te leggen en je te stimuleren naar een betere leefhouding.

geplaatst op 16 november 2017

We zijn erg blij met uw reactie. Fijn om dr. Veldman hiervan op de hoogte te kunnen stellen. Hartelijk dank! Met vriendelijke...

• 8.0

Internist Dam, M.A.G.J. ten - Nijmegen

28 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over dokter ten Dan. Een dokter die luistert naar je en niet constant op zijn computer scherm zit te kijken als je op consult komt. Een prima dokter.

geplaatst op 31 oktober 2017

Wat fijn dat u deze mooie reactie voor dr. ten Dam op zorgkaart heeft geplaatst. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 9.7

25 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind haar een geweldige arts, erg begaan met mijn gezondheid...

geplaatst op 27 oktober 2017

Wat een mooie waardering! Dr. Ixkes zal hier blij mee zijn. Wij zullen uw waardering aan haar doorgeven. Met vriendelijke groet,...

• Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen

24 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede ervaring en professionele benadering door alle medewerkers, waardoor ik mij als patiënt zeer goed behandeld voelt.

• 8.7

16 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ze is rustig en komt bekwaam over. Vertelt zakelijk, maar heeft een luisterend oor voor patiënt en familie. Ze houdt ook rekening met het totale ziektebeeld en is bereid samen te werken met andere...

geplaatst op 29 september 2017

Wat fijn om te lezen dat u haar zorg zo positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 9.2

Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

25 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

gedegen onderzoek en prima informatie

geplaatst op 27 juli 2017

Hartelijke dank voor deze mooie waardering voor interne geneeskunde. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 8.0

Huisarts Lindeman, M.C.M. - Nijmegen

29 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

zeer tevreden.

• 3.0

Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Nijmegen-Oost, Huisartsen - Nijmegen

28 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Van Loenen nog nooit zo'n waardeloze huisarts meegemaakt. Niets kan, niets word geregeld, er word niets overlegd. Terwijl ik 5 chronische ziektes heb..

• 9.7

Diëtist Luderer, S. - Nijmegen

25 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Sophie heeft mij en mijn partner enorm opgevangen toen ik plotseling een nierziekte kreeg. Naast dat ze helpt bij het dieet, straalt ze ook zoveel vertrouwen en rust uit. Ben haar enorm dankbaat voor...

geplaatst op 27 juni 2017

Wat een mooie waardering! Wij zullen dit aan mw. Luderer doorgeven. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 9.3

Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

23 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Met de ziekenauto naar het CWZ gebracht, op de eerste hulp heeft het wel lang geduurd 8.00 uur voordat ik werd opgenomen op de afdeling B. Dit is mij later allemaal verteld, ik was zo ziek.

geplaatst op 26 juni 2017

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Uw reactie zullen wij...

• 8.2

Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen

2 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

snelle en goede nazorg

• 8.3

21 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Super aardig, neemt de tijd voor je, en houd alles goed in de gaten, en geeft verder advies wat en hoe je verder moet gaan! en voor eventuele vragen is er altijd tijd voor een antwoord. Helemaal...

geplaatst op 28 april 2017

Hartelijke dank voor deze mooie waardering op Zorgkaart voor dr. Ixkes. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 9.0

Verpleegkundig specialist Boom, M.P.G. - Nijmegen

10 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Bovenstaande gegevens spreken al voor zich! Ik heb géén negatieve ervaringen met deze verpleegkundige: zij is m.i. zeer deskundig, geeft duidelijke adviezen, luistert heel geïnteresseerd en is...

geplaatst op 17 maart 2017

Dank u voor deze mooie woorden en mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 9.8

Diëtist Luderer, S. - Nijmegen

20 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne diëtiste! Legt alles duidelijk uit en geeft praktische adviezen. Daarnaast geeft het een heel veilig gevoel dat ze mee kijkt naar mijn bloeduitslagen en ook echt een seintje geeft als...

geplaatst op 27 februari 2017

Namens mevrouw Luderer onze harteljike dank voor dit mooie compliment. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ.

• Verpleegkundig specialist Boom, M.P.G. - Nijmegen

17 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goede zorg en aandacht. Duidelijke uitleg.

geplaatst op 27 februari 2017

Hartelijke dank voor deze mooie 10. We zijn er trots op. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ.

• 8.2

15 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Luistert heel goed en wil eerst goed uitzoeken wat er aan de hand is voordat zij medicijnen voorschrijft. geeft hier ook goede uitleg over.

geplaatst op 27 februari 2017

Fijn om te lezen dat dr. Ixkes zo goed uitlegt wat ze gaat doen. Bedank voor dit compliment. Met vriendelijke groet, Ellen...