Nierfalen

Synoniemen: insufficientia renis, nierfalen, nierfunctiestoornis, nierfunctiestoornissen, nierinsufficientie, nierinsufficiëntie, renale decompensatie, renale insufficientie, renale insufficiëntie, verminderde nierfunctie, verminderde werking van de nieren

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Nierfalen is gewaardeerd met een 8.9 op basis van 536 waarderingen.

• 9.0

Verpleegkundig specialist Boom, M.P.G. - Nijmegen

10 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Bovenstaande gegevens spreken al voor zich! Ik heb géén negatieve ervaringen met deze verpleegkundige: zij is m.i. zeer deskundig, geeft duidelijke adviezen, luistert heel geïnteresseerd en is...

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 17 maart 2017

Dank u voor deze mooie woorden en mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• Verpleegkundig specialist Boom, M.P.G. - Nijmegen

17 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goede zorg en aandacht. Duidelijke uitleg.

geplaatst op 27 februari 2017

Hartelijke dank voor deze mooie 10. We zijn er trots op. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ.