Psychische stoornissen

Synoniemen: geestesstoornis, geestesstoornissen, mentale stoornis, mentale stoornissen, psychiatrische aandoening, psychiatrische aandoeningen, psychiatrische problematiek, psychiatrische problemen, psychiatrische stoornis, psychiatrische stoornissen, psychiatrische ziekte, psychiatrische ziekten, psychiatrische ziektes, psychische aandoening, psychische aandoeningen, psychische stoornis, psychische ziekte, psychische ziekten, psychische ziektes

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Psychische stoornissen is gewaardeerd met een 7.8 op basis van 565 waarderingen.

• 8.2

GGZ Altrecht Psychosomatiek Eikenboom (klinieken), Zeist - Zeist

28 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Eikenboom Altrecht is een zorginstelling waarvan ik wenste dat deze eerder op m'n pad was gekomen. In één jaar heb ik een grote inhaalslag gemaakt betreffende mijn doelen die ik al negen jaar...

• 8.7

Bedrijfsarts Kempen, P.F. van - Arnhem

25 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Luistert aandachtig en erg prettig in de omgang.

• 8.0

Instelling voor verstandelijk gehandicapten Zozijn, De Repro - Doetinchem

25 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Bij de repro waar ik onderdeel van uit maak. Valt het mij op dat met een duidelijke gerichte aansturing op de individu het uiterste van de medewerker eruit word gehaald.Ik persoonlijk waardeer het...

• 9.6

Psychiater Somers, M.J.J.M. - Eindhoven

24 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Niets is teveel, als gaat in goed overleg.

• 8.4

Geriater Bisschop, M.M. - Schiedam

24 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele goede geriater!

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

geplaatst op 13 augustus 2019

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie waardering. Met vriendelijke groet, Franciscus Gasthuis & Vlietland

• 9.7

Psychiatriepraktijk Psychiatriepraktijk van der Bijl - Diepenveen

19 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mevr van der Bijl is een zeer kundig psychiater met een uitstekend inlevingsvermogen, veel geduld. Dankzij haar heb ik mijn leven weer op de rit!!

• 2.2

Psycholoog Lanting, H.S.J. - Nuth

14 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Deze vrouw kan niet luisteren. Het ontvangst was ook erg koud en afstandelijk. Na 10 min. wist ik al dat ik zo snel mogelijk weg wilde. Ik ga hier nooit meer naar toe.

• 8.5

Instelling voor verstandelijk gehandicapten Stichting het Maathuis - Almelo

12 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Vanuit de reclassering heb ik een eeg positieve ervaring met St. Maathuis en zal ik nieuwe clienten verwijzen naar deze instantie.

• 8.4

11 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb hier hele goede ervaringen. Ze zijn eigenlijk gericht op gedragsproblematiek maar mijn zoon heeft onderliggende psychische stoornissen. Hier zijn ze niet voor onderlegd maar ze zoeken de meest...

Reactie van/namens Instelling voor verstandelijk gehandicapten Stichting Zekere basis - Enschede

geplaatst op 30 juli 2019

Dank voor uw reactie. We doen er alles aan om elke cliënt de zorg en begeleiding te geven die hij nodig heeft en doen dit samen...

• 9.0

11 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

erg goede instelling genoeg gezien hier in nederland maar zekere basis is toch wel de fijnste waar ik heb gezeten. leiding onderneemt dingen met jongeren zowel op de Hoofdlocatie als op de walhof

geplaatst op 30 juli 2019

Dank voor de mooie waardering. We werken er elke dag aan om goede zorg te bieden.

• 8.5

11 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

langere tijd wisselingen geweest in de teams nu zijn er vaste en leuke teams. leiding zijn altijd eerlijk hard maar rechtvaardig.instellingen heb ik genoeg gezien en zekere basis helpt mij om nu de...

geplaatst op 25 juli 2019

Dank voor de goede waardering. We streven altijd naar een vast, stabiel team. Als er toch wisselingen zijn dan proberen we dit zo...

• 8.0

11 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

zekere basis bied goede hulp aan mij, ze luisteren gaan mee na afspraken zoals ziekenhuis, fysio, school. Soms zijn de leidingen wat hard maar wel altijd eerlijk en rechtvaardig.

geplaatst op 23 juli 2019

Dank voor deze positieve waardering.

• 9.3

Klinisch psycholoog Tjoa, E.E.M.L. - Den Haag

6 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg blij dat ik bij haar terecht ben gekomen. Ze is vriendelijk, kundig, luistert naar de patiënt, past het tempo op mij aan. weet wat ik nodig heb en wat niet. Helpt actief mee om mij zo...

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Den Haag - Noord - Den Haag

geplaatst op 7 juni 2019

Wat fijn om te lezen dat het door de behandeling nu zo goed met u gaat. Dankuwel voor uw positieve reactie!

• 3.1

5 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zoon zit op de walhof. Wat een smerig iets

geplaatst op 7 juni 2019

We zijn ons bewust dat deze locatie verouderd is en we verwachten op korte termijn meer informatie te kunnen geven over een...

• 8.8

Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting tanteLouise, Hof van Nassau - Steenbergen

5 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Iedereen doet zijn uiterste best om goede zorg te verlenen aan de bewoners. De woningen zijn erg netjes en doeltreffend. Puntje van aandacht. Bij het overlijden van een bewoner zou het prettig zijn...

• 2.5

4 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Informatie krijg je niet. Bestuur neemt alles aan met hoge pgb. Leiding luister. Eindelijk leuke mentor

geplaatst op 7 juni 2019

We zijn blij dat je vindt dat je een leuke mentor (persoonlijk begeleider) hebt. We werken bij Zekere Basis niet met PGB...

• 9.4

Thuiszorg CSZL - Coöperatie Samenwerkende Zorgprofessionals Limburg - Landgraaf

3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over de deskundigheid en betrokkenheid. CSZL heeft een speciale verpleegkundige die de gebarentaal machtig is, top! Mede dankzij de meer dan gebruikelijke zorg, zoals extra aandacht...

• 9.3

Huisarts Schaap, J.J. - Oosterhout

3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Huisarts Schaap is empathisch en sympathiek, en deskundig. Jammer dat de spreekuur tijden zo kort zijn.

• 4.1

3 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Veel wisselingen vinden er plaats qua mentoren in 12 maanden tijd. 7 nieuwe pb'ers gehad. Serieus genomen worden, hebben ze ook nog wel eens moeilijk mee. Bepaalde groepen is het de jongens tegen de...

geplaatst op 7 juni 2019

Zekere Basis doet er alles aan om een fijne woonplek en de juiste en goede begeleiding te bieden. Als je vindt dat dat bij jou...

• 8.1

Instelling voor verstandelijk gehandicapten Cavent, Hoofdlocatie - Oud-Beijerland

27 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Kleine organisatie die mijn kind goede ondersteuning en zorg geboden heeft. Voelt heel fijn.