Sarcoïdose

Synoniemen: besnier-boeck, sarcoidose, ziekte van Besnier-Boeck

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Sarcoïdose is gewaardeerd met een 8.8 op basis van 177 waarderingen.

Website Sarcoïdose Belangenvereniging Nederland / Longfonds
  • 8.9

Longarts Bogaert, D.P.M. van den - Almere

15 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Van den Bogaert vind ik een professional in de ruimste zin van het woord. Legt goed uit en luistert goed. Er is ruimte om zelf mee te denken.

• 9.0

Longarts Groeneveld-Tjiong, D.R.G.L. - Almere

11 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima arts, goede uitleg, bied hulp daar waar mogelijk, ook de medewerkers van de polikliniek longafdeling zijn prima.

• 3.3

Thuiszorg Stichting Thuiszorg de Versterking - Almere

13 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ze houden zich niet aan de afspraak en als je dan belt, geven ze de schuld aan het personeel.Je moet ook erg lang wachten voordat ze een hulp kunnen sturen.Heb vier weken moeten wachten. Veel te lang.

• Reumatoloog Verhoef, C.M. - Almere

20 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind dat ik erg goed geinformeerd wordt over mijn aandoening en de behandelingen. Zij staat voor mij klaar en zorgt dat mijn klachten goed behandeld worden.

• 9.5

Fysiotherapeut Chan, F.S. - Almere

9 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Hij is erg geduldig. Legt alles heel goed uit. Dwingt je niet om te sporten maar laat je zelf uit zoeken wat wel en niet kan. En zorgt dat je niet over je grenzen gaat. Een erg fijn persoon.

• 9.0

Longarts Maat, B. van der - Almere

16 december 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds een aantal jaar regelmatig Dr. Van der Maat bezocht voor diagnose tot controles. Kwam heel snel tot een correcte diagnose mede door snel en effectief handelen. Is kordaat en heeft een goed...