Sarcoïdose

Synoniemen: besnier boeck, besnier-boeck, sarcoidose, ziekte van Besnier Boeck, ziekte van Besnier-Boeck

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Sarcoïdose is gewaardeerd met een 8.8 op basis van 196 waarderingen.

Website Sarcoïdose Belangenvereniging Nederland / Longfonds
  • 9.8

Zorgverzekeraar Univé Verzekeringen - Alkmaar

11 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds jaren lid van Zorgzaam, heb nog al wat medische problemen, operaties gehad.Geen enkel probleem ondervonden altijd de juiste oplossing en zorg gehad.

Reactie van/namens Zorgverzekeraar Univé Verzekeringen - Alkmaar

geplaatst op 17 juni 2019

Hartelijk bedankt voor het invullen van de review! Mochten we je in de toekomst kunnen helpen, dan doen we dat graag. Benader ons...

• 6.2

Zorgverzekeraar Menzis - Enschede

1 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Vind het een prima zorgverzekeraar, alleen vind hun puntensysteem belachelijk en voel mij daarbij buitengesloten. Vandaar de lage cijfers.

• 8.0

Zorgverzekeraar FBTO - Leeuwarden

16 oktober 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de polis met vrije artsenkeuze, aanvullende verzekering voor therapieën en een tandartsverzekering. Alles wordt altijd snel afgehandeld, er zijn problemen over de vergoeding.