Hyperthyreoïdie

Synoniemen: hyperthyreoidie, hyperthyroidie, hyperthyroïdie, snel werkende schildklier, snelle schildklier, te snel werkende schildklier, te snelle schildklier, verhoogde schildklierwerking, versnelde schildklierwerking

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Hyperthyreoïdie is gewaardeerd met een 8.4 op basis van 307 waarderingen.

• Huisarts Ritz, R.L.P. - Amsterdam

5 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik en mijn man komen best vaak bij dokter Ritz en zijn allebei zeer tevreden. Luistert goed en denkt mee. Hele fijne man. Wij zijn hier al jaren tot volle tevredenheid.

• 8.7

Overige kliniek Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade - Amsterdam

5 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De communicatie tussen secretariaat en behandelend arts functioneert niet altijd goed. Bloedprikformulier, ondanks toezegging niet aanwezig bij de bloedafname afdeling of zoek.

• 8.0

31 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Heb een te snel werkende schildklier, daar weten ze nog weinig van. Wanneer het genezen is kunnen ze pas zien als ik stop met medicatie en de symptomen wel/niet terug komen. Ze kwamen terug dus nu...

• Internist Verhagen, D.W.M. - Amsterdam

18 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kwam bij toeval bij dr. Verhagen omdat ik in het ziekenhuis bij ons in de buurt pas na anderhalve maand gezien kon worden terwijl ik ontzettend veel klachten en last had van een hyperthyreoïdie....

• Chirurg Derikx, J.P.M. - Amsterdam

18 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een fijne en vriendelijke arts! Een kundig chirurg! Maar hij is ook sociaal empathisch invoelend zowel naar het kind als naar de ouders.

• 9.0

Internist Leeuwen-Breuk, W.G. van - Amsterdam

30 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een dokter die je duidelijk uitlegt van hoe en wat .Luistert en de tijd voor je neemt.Ben zeer tevreden over de dokter.

Reactie van/namens Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam

geplaatst op 10 september 2019

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze medisch specialist. Met vriendelijke groet,...

Overige kliniek Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Emmastraat - Amsterdam

15 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Veel begrip en geduld. Heldere uitleg van behandeltraject. Er wordt uitstekend rekening gehouden met mijn leeftijd en achtergrondsituatie

• 7.3

Huisartsenpraktijk Huisartsen Ganzenhoef - Amsterdam

8 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

My doc Marc Van der Pas was very polite gentle and took good care of his patients. He has never been rude or shown any bad behaviour. Also the receptionists were very good. The space was also quite...

• Chirurg Nieveen van Dijkum, E.J.M. - Amsterdam

22 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn schildklier operatie was perfect verlopen. Nu alweer jaren terug en je ziet er niks meer van. Een hele goede chirurg.

• Oogarts Mourits, M.P. - Amsterdam

13 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een echte arts die zelfs buiten Nederland bekend is. Heel aardig arts en helpt je om zo snel mogelijk behandeld te worden.

• 8.1

Overige kliniek Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Emmastraat - Amsterdam

17 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over behandeling door de arts en overige medewerkers. Ik zou deze kliniek zeker aanbevelen, ook om het kleinschalige karakter.

• 8.5

Apotheek Apotheek de Vaart - Amsterdam

18 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn geneesmiddel was moeilijk te krijgen. Ze probeerden mij toch hieraan te helpen en oplossingen te vinden. Klantvriendelijk.

• Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam

2 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een fijn ziekenhuis. Ondanks de grote van het ziekenhuis en de hoeveelheid patiënten die er zijn word je niet als nummer behandeld maar als individueel mens. Hele betrokken en vriendelijke...

• Kinderarts Trotsenburg, A.S.P. van - Amsterdam

26 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Hele vriendelijke, betrokken, empathische arts. Is heel deskundig en weet waar hij over praat. We zijn blij dat we hem terecht zijn gekomen.

• 9.7

Internist Wissen, S. van - Amsterdam

6 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

wat een geweldige internist, zo geduldig, zo vriendelijk en legt alles zeer geduldig uit, wat een verademing. Hij verdient een 10!

• 9.5

Internist Berk, G.E.L. van den - Amsterdam

16 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Werd met veel zorg ontvangen. Ben zeer tevreden over de 'samenwerking', zoals Van den Berk het zelf noemt. Zo ervoer ik het ook: gelijkwaardig samenwerken met een expert die informatie en...

• 9.0

Apotheek Apotheek Oud Zuid - Amsterdam

5 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Snelle service, korte wachttijden, goede informatie, vriendelijke mensen, mooi gezondheidscentrum, goed bereikbaar

• 5.0

Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam

24 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Afspraken worden meerdere malen verkeerd ingepland. Lange wachttijden. Als patiënt ben je een nummertje. Er wordt helaas slecht naar je geluisterd. Afspraken lopen altijd uit, dus stelselmatig later...

• 5.3

Internist Dam, E.W.C.M. van - Amsterdam

4 februari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Van Dam komt haastig over en neemt niet de tijd nemen om dingen uit te leggen. Vaak het gevoel dat je als een nummer behandeld wordt. Afspraak maken om haar te zien moet maanden van tevoren.

Huisarts Keblusek, S.M. - Amsterdam

4 augustus 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Lief, zorgzaam, geduldig, denkt met je mee, en wil echt dat je beter wordt. Gedurende de tijd dat ik gediagnosteerd ben met Ziekte van Graves was Susan aan mijn zijde; ik kon wanneer ik wilde bellen...