Hyperthyreoïdie

Synoniemen: hyperthyreoidie, hyperthyroidie, snel werkende schildklier, snelle schildklier, te snel werkende schildklier, te snelle schildklier, verhoogde schildklierwerking, versnelde schildklierwerking

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Hyperthyreoïdie is gewaardeerd met een 8.5 op basis van 315 waarderingen.

• Internist Bosselaar, M. - Apeldoorn

14 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Super tevreden heel erg gelukkig dat ik de operatie compleet verwijderen van mijn schildklier die was vergroeid aan mijn spieren in mijn hals en stembanden schildklier zat vergroeid tot mijn huigje...

• 8.3

Huisarts Wayenburg, C.A.M. van - Apeldoorn

6 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Altijd goed luisterend oor en neemt de klachten serieus. Haar opgewektheid doet mij altijd goed.

Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn

19 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Bosselaar, fijne rustige maar zeer duidelijke arts, die ook naar je luisterd.

• 4.8

Internist Kuenen, J.C. - Apeldoorn

10 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Weinig echte belangstelling. Kijkt voornamelijk naar computer en bloedwaarden. Stelt bijna geen vragen. Sta snel weer buiten.

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn

geplaatst op 14 november 2016

Wat jammer voor u dat u deze ervaring heeft gehad. Graag komen we met u in contact. U kunt ons bereiken via 055-5818855 of via...

• 9.5

2 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Kundige, vriendelijke, doortastende internist. Luistert goed en neemt je serieus. Is zich er van bewust dat zij met mensen werkt.

25 april 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind dokter Bosselaar een fijne arts. Ze denkt mee, is heel rustig en legt duidelijk alles uit. Geeft je ook het gevoel dat je alles nog wel 10 keer mag vragen.

17 december 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind Mw.Bosselaar hele fijne arts, altijd wordt ik goed behandeld en serieus genomen.Dit geeft mij een fijn gevoel.

16 augustus 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaringen met mw. Bosselaar zijn zeer goed. Ik vind haar erg begripvol naar de patiënt. Ze luistert goed naar de patiënt en geeft een heldere uitleg. Daarnaast geeft ze de ruimte om vragen te...

19 juli 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Bosselaar is een hele vriendelijke en kundige endocrinoloog. Belangstellend, duidelijk en denkt met je mee.

9 juli 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden met mw.Bosselaar ze geeft veel aandacht legt zeer goed uit en duidelijk.

• Internist Bosselaar, M. - Apeldoorn

20 april 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben al een aantal jaar bij dokter Bosselaar onder behandeling. Zij luistert goed naar de patiënt en doet wat met signalen. Een fijne arts!

• 9.3

8 april 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Mevr. Bosselaar is zeer begaan met haar patiënten. Geeft duidelijke uitleg met goede vervolgafspraken.

• 8.3

Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn

27 maart 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Bijzonder prettig behandeld dor arts en zij was oprecht betrokken bij problematiek en behandeling. Arts: Dr Bosselaar.

• 9.8

20 maart 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Lieve vrouw luistert goed naar alles het totaal aan klachten zeer meelevend.

• 9.5

17 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

ze leeft intens met je mee...en kan goed luisteren....niks is haar te veel.... prima zeer goed

• 9.2

17 september 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Snelle, goede diagnose, met als voor mij belangrijke doelstelling: wij gaan dit zonder medicijnen oplossen. Gelukt! Dr. Bosselaar bijzonder vriendelijk persoon, geeft goede duidelijke uitleg.