Hyperthyreoïdie

Synoniemen: hyperthyreoidie, hyperthyroidie, hyperthyroïdie, snel werkende schildklier, snelle schildklier, te snel werkende schildklier, te snelle schildklier, verhoogde schildklierwerking, versnelde schildklierwerking

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Hyperthyreoïdie is gewaardeerd met een 8.4 op basis van 305 waarderingen.

• Radioloog Bom, E.P. - Arnhem

16 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden met de kundigheid en aandacht

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 16 april 2018

Geachte heer/mevrouw, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de behandeling door dokter Bom. Wij geven uw compliment aan hem...

• Radioloog Brouwers-Kuijper, E.M.J. - Dordrecht

6 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een gewéldige vrouw. Ik had een nare ervaring gehad bij een eerdere punctie en was hierdoor erg gespannen. Dokter Brouwers is ontzettend lief geweest en met een fijne humor, uitleg en aftellen...

• 8.7

Radioloog Tan, T.P. - Amsterdam

27 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goed gevoel voor urgentie. Bereid om verder te gaan dan specifieke vraag. Probeert actief de vraagstelling zo efficiënt mogelijk voor de patiënt te benaderen. Geweldig tevreden met consult.

• 9.0

Radioloog Ulden, B.J.G. van - Haarlem

23 augustus 2014 - Goedgekeurd door de redactie

De heer van Ulden is een zeer professionele radioloog. Hij vertelt wat er aan de hand is en neemt alle tijd voor je. Ik ben al meer dan dertig jaar patient van hem tot mijn volle tevredenheid.