Trombose

Synoniemen: diep veneuze trombose, diep-veneuze trombose, diepe veneuze trombose, diepveneuze trombose, trombosebeen, trombosebenen

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Trombose is gewaardeerd met een 8.7 op basis van 695 waarderingen.

• 9.8

14 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Elke vraag wordt onmiddellijk beantwoord en, omdat ik zeer hardhorend ben en ik geen telefoongesprekken kan voeren, gebeurt dat per e-mail.Top!

• 8.3

Thuiszorg Zorggroep Sifa - Nijmegen

17 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Korte zorg gehad, maar het was een fijn clubje aan zorgverleners. Gelukkig wilde Sifa mij in zorg nemen voor 6 weken.

• 9.0

Thuiszorg Zorgpassie-valide - Nijmegen

4 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg van Valide heb ik als zeer prettig ervaren en zal dit aan andere aanbevelen die zorg nodig heeft. Deskundige verzorging, die op tijd geleverd word.

• 9.3

16 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zorg en afspraken werden met zorg behandeld.Informatie werd met veel zorg besproken en/of gecorrigeerd na tevredenheid. Nogmaals dank hiervoor.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 24 augustus 2018

Fijn dat u onze zorg waardeert en dank voor deze reactie op Zorgkaart! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 8.2

23 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De jaren die ik bij de Trombosedienst bent geweest heb ik als zeer prettig en cliént gericht ervaren. Altijd een luisterend oor en de afspraken werden altijd correct nagekomen.

geplaatst op 26 april 2018

Hartelijk dank voor uw compliment. Ik geef uw reactie graag door aan de Trombosedienst. Met vriendelijke groet, klantenservice...

15 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer tevreden over de uitvoering van de trombosedienst.

geplaatst op 16 februari 2018

Wat fijn dat u zo tevreden bent! Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 8.7

25 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Alle waardering voor de wijze van behandeling en de manier waarop deze onder begeleiding is gestopt.

geplaatst op 1 februari 2018

Deze waardering zal de medewerkers van de trombosedienst goed doen. Hartelijke dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Ellen...

• 8.7

25 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Kwam door verkeerde behandeling in ziekenhuis bij de trombose dienst. Ben hier zo ongeveer 2000 x wezen prikken in ruim 30 jaar en was altijd goed en leuk personeel. In al die jaren zijn de locaties...

geplaatst op 6 december 2017

Hartelijk dank voor uw bericht op Zorgkaart! We zijn blij dat u tevreden bent over ons personeel en de locaties. Met vriendelijke...

• 7.7

Internist Ixkes, M.C.J. - Nijmegen

13 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

een goede en juiste behandeling die helder en transparant was.

geplaatst op 16 oktober 2017

Dank u voor dit heldere en mooie antwoord. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 6.8

Internist Sprong, T. - Nijmegen

8 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Rustig persoon. Luistert goed.

geplaatst op 11 augustus 2017

Bedankt dat u uw positieve waardering op zorgkaart wilt delen. Wij zullen het doorgeven aan dr. Sprong. Met vriendelijke groet,...

• 9.8

Internist Ixkes, M.C.J. - Nijmegen

14 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Een veilig gevoel en een goede uitleg. Er wordt echt naar me geluisterd en het vervolgtraject wordt ook goed aangegeven.

geplaatst op 27 februari 2017

Gelukkig dat u zich zo veilig voelt en dat u goede uitleg krijgt bij dr. Ixkes. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 7.2

1 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Toen de dienst in de Radboud gehuisvest was, liepen afspraken beter en was de accommodatie veel beter. Sinds de dienst gevestigd is in het CWZ is er vaak een lange wachttijd op ongemakkelijke...

geplaatst op 2 december 2016

We zijn erg blij met uw reactie. Deze heb ik naar de trombose dienst doorgestuurd. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice...

• 8.0

8 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds ik thuis ben komt me mij aan huis bloedprikken

geplaatst op 13 september 2016

Namens de Trombose dienst hartelijke dank voor uw compliment. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

6 juli 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige medewerkers bij het bloedafnemen en goede communicatie bij afwijkende zaken.

geplaatst op 27 juli 2016

Dank u voor deze mooie waardering voor de trombose medewerkers. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

21 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Prettig in de omgang. Afspraken worden op tijd nagekomen.

geplaatst op 6 juni 2016

Zo'n mooie waardering daar zijn we trots op. Dank u wel. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 7.8

Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Waalsprong - Nijmegen interview

29 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Het is kortbij. Ik woon hier maar 5 minuten vandaan, dus makkelijk bereikbaar. Ze nemen de tijd voor me. Ze zijn vriendelijk. Ze doen een werk goed, maar je merkt dat ze het druk hebben. Ik krijg...

geplaatst op 8 april 2016

Een tevreden patiënt een mooier compliment kunt u ons niet geven. Met vriendelijke groet, Ellen, Klantenservice CWZ

• Internist Meulen, C.G. ter - Nijmegen

30 december 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ter meulen heeft mij goed geinformeerd en gaat ook moeilijke vragen niet uit de weg. Zo erkend hij bv dat sommige kennis nog niet aanwezig is. Het contact met hem heb ik als respectvol ervaren.

geplaatst op 5 februari 2016

Wat een mooi cijfer voor dr. ter Meulen. Met vriendelijke groet, Ellen, Klantenservice

• 2.8

2 maart 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Klant onvriendelijk, slecht bereikbaar telefonisch. Totaal geen medewerking bij vragen. Je moet 45 min. aan de telefoon hangen voor je iemand kunt spreken en dan wordt je ook nog uitgelachen.