Trombose

Synoniemen: diepveneuze trombose, trombosebeen, trombosebenen

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Trombose is gewaardeerd met een 8.7 op basis van 694 waarderingen.

• 3.3

Radioloog Dorth-Rombouts, M.C. van - Den Haag

4 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Naar een plek gekeken voor 4 seconden. geeft mij een diagnose en de andere artsen weer een andere diagnose.

• 3.7

Radioloog Jong, R.M.L.A. - Geleen

8 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Stelt zich niet voor, snauwt je af, diagnose wordt ergens anders wel uitgelegd, en is weer vertrokken. De verpleegkundige daarentegen was bijzonder aardig.

• Radioloog Smorenburg, M.K. - Uden

26 november 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer betrokken arts, neemt alle tijd om je te informeren over de beelden op het scherm. Luistert goed of er nog vragen zijn of onderliggende angst voor andere zaken.

• 8.5

Radioloog Doesburg, T. - Hoorn

23 januari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Luistert serieus naar de patiënt en neemt de tijd voor zijn onderzoek.Toont interesse.

• 9.5

Radioloog Arnoldussen, C.W.K.P. - Venlo

1 januari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

De specialisatie is radioloog/interventie arts. De aandoening kon ik in de lijst niet vinden maar omdat het uiteindelijk uit een trombose 3,5 jaar geleden is ontstaan heb ik deze keuze gemaakt. Een...

• 3.3

Radioloog Speelman, H.R. - Delft

24 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Deze man is onwijs onvriendelijk vind ik. Hij komt over als of je hem alleen maar tot last bent. Ik zou niemand naar deze radioloog willen sturen. Hij neemt niet de tijd, vraagt niet eens naar je...