Trombose

Synoniemen: diep veneuze trombose, diep-veneuze trombose, diepe veneuze trombose, diepveneuze trombose, trombosebeen, trombosebenen

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Trombose is gewaardeerd met een 8.7 op basis van 716 waarderingen.

• 5.8

13 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Je komt hier om te revalideren. De ruimte’s kamers, eetzaal, en kantoren bestaan uit aan elkaar gezette vrachtwagen containers, vastgeplakt aan het ziekenhuisgebouw van de VUmc. Niet de ideale...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amstelring, Transferafdeling in VUmc - Amsterdam

Dank u wel voor uw reactie. We zijn blij dat u bij ons heeft kunnen herstellen en aansterken. De Transferafdeling is tegen het...