Wekedelentumoren

Synoniemen: sarcomen, sarcoom, weke delen kanker, weke delen sarcomen, weke delen sarcoom, weke delen tumor, weke delen tumoren, weke delen tumors, weke delenkanker, weke delensarcomen, weke delensarcoom, weke delentumor, weke delentumoren, weke delentumors, weke-delen-kanker, weke-delen-sarcomen, weke-delen-sarcoom, weke-delen-tumor, weke-delen-tumoren, weke-delen-tumors, weke-delenkanker, weke-delensarcomen, weke-delensarcoom, weke-delentumor, weke-delentumoren, weke-delentumors, wekedelenkanker, wekedelensarcomen, wekedelensarcoom, wekedelentumor, wekedelentumors

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Wekedelentumoren is gewaardeerd met een 8.9 op basis van 158 waarderingen.

• 9.7

Hospice Sevagram, Geerlings Hospice - Valkenburg

7 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Onze ervaring is dat wij hartelijk ontvangen zijn en dat een mooie tijd samen hebben kunnen beleven met het hele gezin. Er is door ieder personeelslid gezocht om het verblijf zo prettig mogelijk te...

Reactie van/namens Hospice Sevagram, Geerlings Hospice - Valkenburg

geplaatst op 11 juni 2019

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie waardering. Uw waardering is doorgegeven aan de directeur van Geerlingshospice.