Wekedelentumoren

Synoniemen: sarcomen, sarcoom, wekedelenkanker, wekedelensarcomen, wekedelensarcoom, wekedelentumor

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Wekedelentumoren is gewaardeerd met een 8.9 op basis van 153 waarderingen.

• 9.3

Internist Speetjens, F.M. - Leiden

7 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goede heldere uitleg. De heer Speetjens heeft ons een goed opgebouwd beeld van de ziekte gist tumor en de mogelijke gevolgen gegeven. T was in heldere goed begrijpbaar taal.

• Internist Janssen, M.J.F.M. - Leiderdorp

3 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Janssen heeft snel en vakkundig gehandeld. Alle benodigde onderzoeken warenbinnen een week verricht.

• Internist Imholz, A.L.T. - Deventer

4 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

bijzonder deskundige en vriendelijke arts. Een arts, waarin je vanaf de eerste ontmoeting 100% vertrouwen hebt.

• 9.0

Internist Reyners, A.K.L. - Groningen

31 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Goede, lieve arts, luisterend.

• 9.7

Internist Drooger, J.C. - Rotterdam

2 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Drooger straalt rust en vakbekwaamheid uit. Hij is zeer toegankelijk, begrijpelijk naar de situatie waarin ik verkeerde toen ik voor de eerste keer mijn afspraak met hem had. Hij neemt kordate...