Wekedelentumoren

Synoniemen: sarcomen, sarcoom, wekedelenkanker, wekedelensarcomen, wekedelensarcoom, wekedelentumor

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Wekedelentumoren is gewaardeerd met een 8.9 op basis van 153 waarderingen.

• 9.9

KNO-arts Hafkamp, H.C. - Delft

24 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Arts legt rustig en duidelijk uit wat er aan de hand is en wat ze gaat doen. Top

• KNO-arts Bauwens, L.J.J.M. - Hoorn

13 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik was bij Dhr. Bauwens voor het verwijderen van een tumor in de oor speekselklier.De voor en nadelen werden duidelijk besproken en uitgelegd. Er was genoeg ruimte voor vragen.De operatie is met...

• KNO-arts Wensing, B.M. - Arnhem

12 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dhr Wensing is een zeer kundige arts. Communicatief sterk en neemt alle tijd om te luisteren en uit te leggen. De operatie was succesvol en de nazorg in het ziekenhuis perfect.

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 17 januari 2018

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw waardering. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze zorgverlening. Wij geven uw...

• 9.3

KNO-arts Leemans, C.R. - Amsterdam

24 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Goede arts, luistert, prima behandeling gehad.

• 9.7

KNO-arts Baatenburg de Jong, R.J. - Rotterdam

1 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Vakkundig professionele behandeling met goede resultaten. Empatisch en efficiënt. Uitstekende KNO-arts. Heeft aandacht voor de patiënt maar ook efficiënt.