Wekedelentumoren

Synoniemen: sarcomen, sarcoom, wekedelenkanker, wekedelensarcomen, wekedelensarcoom, wekedelentumor

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Wekedelentumoren is gewaardeerd met een 8.9 op basis van 153 waarderingen.

• 9.6

Neurochirurg Schutte, P.J. - Leiden

1 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Komt zeer deskundig over, luistert, toont betrokkenheid en geeft vertrouwen!

• Neurochirurg Koot, R.W. - Leiden

2 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer professionele en kundige arts die weet waar hij het over heeft. Het kan zijn dat je om 10:00 een afspraak hebt en rond 10:20 pas naar binnen mag. Dit siert dokter Koot; hij neemt voor iedere...

• 9.2

Neurochirurg Coppes, M.H. - Groningen

20 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

In 2008 heeft dr. Coppes met team gedurende 2 langdurige operaties een groot sacraal sarcoom bij mij verwijderd. Zeer betrokken en kundig chirurg.

• Neurochirurg Leliefeld, P.H. - Tilburg

18 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Door 'n val van de trap, op achterhoofd, door de huisarts de volgende dag doorgestuurd naar ziekenhuis in Uden. Daar heeft men 'n ct-scan gemaakt van mijn hoofd, niets gevonden.Voor de zekerheid 'n...

• 9.3

Neurochirurg Slooff, W.B.M. - Utrecht

9 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Slooff is een zeer bekwame en begane arts.