Whiplash

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Whiplash is gewaardeerd met een 8.8 op basis van 350 waarderingen.

• 8.8

Bedrijfsarts Randolfi, M.F.C. - Amsterdam

20 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mevrouw Randolfi geeft rust en vertrouwen; kreeg daardoor energie om er alles uit te halen wat er in zit. Buitengewoon prettige ervaring onder deze omstandigheden, geeft hoop! Dank daarvoor

• 3.0

Arbo- en reïntegratiebedrijf Ausems en Kerkvliet, arbeidsmedisch adviseurs - Goor

5 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Slechte verzekering arts. Geen gevoel voor je situatie en probleem. Gesproken met dhr Diemen. Onvriendelijk.

• 1.2

Basisarts Souren, W. - Vlissingen

9 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

In het korte consult dat ik bij dhr Souren had heeft hij mij niet gehoord of onderzocht, doch slechts uiteengezet wat hij vond dat ik mankeerde, dit voelde voor mij als enorm denigrerend en...

• Bedrijfsarts Baarle, R.A. van - Eindhoven

17 februari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Super vriendelijke arts, stelt je op je gemak, luistert goed, geeft prettig advies.

• 9.8

Bedrijfsarts Heuijerjans, W.F.M.T. - Zwolle

3 november 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Hij zorgt ervoor dat je weer zo snel en goed mogelijk aan het werk kunt.Een waarlijk vakman.Vol op begrip voor elke situatie.Begripvol.Luisterend oor.Veel vakkennis!

• Bedrijfsarts Baarle, R.A. van - Eindhoven

22 mei 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb niets negatiefs te vermelden over betreffende arts. Verbaal helemaal duidelijk en geeft je niet het gevoel dat je vaker hebt bij je eigen huisarts. Neemt echt de tijd en moeite om je zo goed...

• 7.8

Bedrijfsarts Baarle, R.A. van - Eindhoven

26 februari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne bedrijfsarts die opkomt voor de medewerker, goed naar de medewerker luistert en een passend re-integratie programma opstelt.

• 1.7

Bedrijfsarts Lint, V.H. de - Amsterdam-Duivendrecht

1 december 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer slechte arts vind ik, het ciran vroeg zich dan ook af of deze man wel goed bij zijn hoofd is. Maakt mensen letterlijk zieker dan ze binnenkwamen! Inmiddels dan ook 100% afgekeurd!