Zaadbalkanker

Synoniemen: teelbalkanker, testiscarcinomen, testiscarcinoom, testiskanker, testistumor, testistumoren, testistumors

Hieronder leest u in het kort wat de aandoening inhoudt. Wij geven u tips om een behandelaar en behandeling te kiezen die het beste bij u passen. Daarnaast vindt u informatie waar u als patiënt iets aan kunt hebben. Deze informatie is vaak gemaakt in samenwerking met Patiëntenfederatie Nederland en patiëntenorganisaties.

De behandeling van de aandoening Zaadbalkanker is gewaardeerd met een 8.9 op basis van 82 waarderingen.

• Ziekenhuis Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem De inzender van deze waardering is geverifieerd

11 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het ging allemaal heel maar desondanks voel je je serieus genomen en gewaardeerd als mens. Niet als een ding zoals vroeger metje om werd gegaan.

• Uroloog Veldt, J.M. - Scheemda

4 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

ben zeer tevreden en met veel vertrouwen dezelfde dag nog aan mijn kwaad aardige aandoening geopereerd dankzij dokter veld en zijn fijne collega's

• 9.9

Uroloog Smeets, M.H.J. - Gouda

25 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne arts. Dr. Smeets heeft aandacht voor het persoonlijke verhaal en de menselijke kant van de ziekte. Kundig en doortastend gehandeld. Op donderdag gezien ivm verdenking teelbalkanker. Echo...

• Uroloog Meißner, A. - Amsterdam

16 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer deskundig! Erg fijn persoon en enorm betrokken, kwam savonds laat nog langs na mijn eerste operatie om wat info te delen, ook na mijn 2e zware operatie kwam hij langs om te zeggen dat het was...

• Uroloog Graaf, G.W. de - Heerlen

7 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Erg jammer dat dr de Graaf niet meer werkzaam is bij het st Anna in Geldrop!Ze heeft mij er destijds goed geholpen, was betrokken, menselijk en wist mijn situatie als alleenstaande ouder met zoon...

• 9.1

13 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goed, begrijpelijke uitleg. Rust en tijd voor pacient.

• 9.0

Radiotherapeut Hulshof, M.C.C.M. - Amsterdam

5 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne arts die alles goed uitlegt en je als patiënt echt mee neemt in de behandeling. Daarnaast altijd snelle reacties bij vragen en oplossingsgerichte antwoorden. Denkt echt mee.

• 9.3

Uroloog Nadorp, S. - Amstelveen

5 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Bijzonder fijne arts die veel aandacht heeft voor zijn patiënten. Hij luistert goed en denkt direct mee om tot een goede oplossing te komen. Als hij zelf niet kan helpen klimt hij direct in de...

• 9.3

20 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima geholpen en duidelijke uitleg over hoe of wat met behandelen

• Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam De inzender van deze waardering is geverifieerd

8 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring was perfect. adequaat en snel gehandeld.

• 7.7

16 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling wordt uitstekend uitgevoerd en artsen/assistenten zijn daarbij doorgaans zeer vriendelijk. Planmatig/communicatief valt er nog aardig wat te verbeteren. Daar heb ik toch wel een...

12 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima personeel met veel oog voor de patiënt.

• 8.7

11 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Wij (schoonzoon en ik) hebben ons geen moment onzeker gevoeld.De intake was totaal ontspannen.De arts samen met wetenschappelijke medewerker gaven ons vertrouwendoor hun gedegen aanpak, hulde!Het was...

10 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

In het AvL is de multidisciplinaire samenwerking perfect geregeld. Is er aanvullend onderzoek nodig? Dan wordt dit snel, zo niet direct, ingepland en uitgevoerd. Patientvriendelijkheid is enorm.

• 7.1

Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen

23 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De instelling zou meer kunnen doen om langer verblijf in het ziekenhuis aangenamer te maken. Bijv. patiënteruimte om te ontspannen / vermaken / prettige plek om naar buiten te gaan.

• 1.0

Uroloog Gilhuis, R. - Gorinchem

1 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter Gilhuis gaf een onjuist diagnose van de soort tumor waardoor het behandelplan wijzigde en ik een na behandeling nodig had. Hierdoor het vertrouwen kwijt geraakt en naar een ander ziekenhuis...

• 9.9

Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

24 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima ziekenhuis met geode artsen, Mijn artsen hebben mijn casus besproken met andere deskundigen. Artsen staan dus open voor reflexie en feedback van anderen.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 29 mei 2018

Wij geven deze mooie reactie door aan de artsen van Urologie. Ze zullen blij zijn dit te horen! Met vriendelijke groet,...

• Ziekenhuis Reinier de Graaf Ziekenhuis - Delft

8 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Onze zoon had Zaadbal kanker, met uiteindelijk ook uitzaaiing / tumor naar lymfe. Heeft 3 x Bep kuur ondergaan en uiteindelijke via Reinier de graaf door verwezen naar Daniël de hoed. Alles onder...

• 9.8

Uroloog Schaafsma, R.J.H. - Assen

4 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer snelle behandeling. Nam goed tijd voor me en was zeer kundig. Zorgde ervoor dat mijn zorgen verdwenen omtrent aandoening.

• 8.8

Psycho-oncologisch centrum Helen Dowling Instituut, locatie Bilthoven - Bilthoven

1 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goede psychologische zorg. Meelevende en meedenkende therapeuten. Helaas is het HDI lastiger te bereiken per OV.