Naar de navigatie Naar de inhoud

"Feedback moet je altijd zien als een cadeautje"

Geplaatst op 15 januari 2025 door - 318 keer bekeken

Foto "Feedback moet je altijd zien als een cadeautje"

Wat is de waarde van ZorgkaartNederland voor professionals? In deze testimonial neemt Daniëlle Boonzaaijer, directeur Kwaliteit en Veiligheid van Dental Clinics, je mee.

Hoe kun je ZorgkaartNederland als zorgprofessional goed inzetten? Wat maakt dat je er enthousiast over bent? Daniëlle Boonzaaijer, directeur Kwaliteit en Veiligheid bij Dental Clinics, vertelt dat met ZorgkaartNederland de mondzorgorganisatie waarderingen laagdrempelig terugkrijgt. En er ook wat mee kan doen. Volgens haar moet je "feedback altijd als een cadeautje zien". 

Bekijk de video van Dental Clinics over de waarde van ZorgkaartNederland



Er zijn nog geen reacties. Laat een reactie achter

Nog geen reacties geplaatst


Laat een reactie achter

Uw naam wordt vermeld op de website bij uw reactie. Uw e-mailadres wordt niet op de website getoond en is enkel bekend bij de redactie. ZorgkaartNederland respecteert uw privacy.
Met het inzenden van een reactie geeft u aan akkoord te gaan met de gedragcodes.