"Feedback moet je altijd zien als een cadeautje"
Geplaatst op 15 januari 2025 door Redactie ZorgkaartNederland - 318 keer bekeken

Wat is de waarde van ZorgkaartNederland voor professionals? In deze testimonial neemt Daniëlle Boonzaaijer, directeur Kwaliteit en Veiligheid van Dental Clinics, je mee.
Hoe kun je ZorgkaartNederland als zorgprofessional goed inzetten? Wat maakt dat je er enthousiast over bent? Daniëlle Boonzaaijer, directeur Kwaliteit en Veiligheid bij Dental Clinics, vertelt dat met ZorgkaartNederland de mondzorgorganisatie waarderingen laagdrempelig terugkrijgt. En er ook wat mee kan doen. Volgens haar moet je "feedback altijd als een cadeautje zien".
Bekijk de video van Dental Clinics over de waarde van ZorgkaartNederland.
Er zijn nog geen reacties. Laat een reactie achter
Nog geen reacties geplaatst
Laat een reactie achter
Uw naam wordt vermeld op de website bij uw reactie. Uw e-mailadres wordt niet op de website getoond en is enkel bekend bij de redactie. ZorgkaartNederland respecteert uw privacy.
Met het inzenden van een reactie geeft u aan akkoord te gaan met de gedragcodes.