Naar de navigatie Naar de inhoud

Blogs van Redactie ZorgkaartNederland over Samen beslissen

Lees en discussieer mee over patiëntervaringen en kwaliteit van de zorg

5 artikelen

Blog Adembenemende ervaringen in de zorg

Adembenemende ervaringen in de zorg

2 januari 2019 Redactie ZorgkaartNederland

‘Deel nu uw ervaring met de zorg’, staat er bovenaan deze website geschreven. Aan het begin van dit jaar 2019 staan er 658.305 ervaringen online. Dat grote aantal ervaringen biedt een schat aan informatie voor mensen die op zoek zijn naar een zorgverlener of instelling die het beste bij hun zorgvraag past.

Blog Kunt u in de toekomst kijken?

Kunt u in de toekomst kijken?

23 april 2018 Redactie ZorgkaartNederland

Komt u in 2030 nog vaak bij de dokter? Of houdt u zelf vanuit huis uw gezondheid in de gaten? Weet u van tevoren al of u het risico loopt op een bepaalde ziekte en is die misschien dan al te voorkomen? En haalt u zorg eigenlijk alleen binnen Nederland of gaat u de grens over voor de beste behandeling?

Blog De oude buurvrouw

De oude buurvrouw

3 november 2016 Redactie ZorgkaartNederland

In deze blogserie geven wij onze bezoekers een kijkje achter de schermen bij ZorgkaartNederland. Hierbij het blog van Rianne van Pijkeren, beleidsmedewerker ZorgkaartNederland.

Blog "Ik wil meer gezien en gehoord worden"

"Ik wil meer gezien en gehoord worden"

11 november 2015 Redactie ZorgkaartNederland

Op 9 december is het weer zover: dan reikt ZorgkaartNederland de patiëntvriendelijkheidsprijs 2015 uit. In aanloop naar de uitreiking laten we wekelijks een zorginstelling of patiënt aan het woord over patiëntvriendelijkheid. Want wat is dat eigenlijk? En waarin uit patiëntvriendelijkheid zich?

Blog "Reik mij alternatieven aan"

"Reik mij alternatieven aan"

28 oktober 2015 Redactie ZorgkaartNederland

Op 9 december is het weer zover: dan reikt ZorgkaartNederland de patiëntvriendelijkheidsprijs 2015 uit. In aanloop naar de uitreiking laten we wekelijks een zorginstelling of patiënt aan het woord over patiëntvriendelijkheid. Want wat is dat eigenlijk? En waarin uit patiëntvriendelijkheid zich?

Filters