800.000 waarderingen op ZorgkaartNederland

Geplaatst op 25 februari 2020 door - 473 keer bekeken

Foto 800.000 waarderingen op ZorgkaartNederland

Deze week is de 800.000e waardering geplaatst op ZorgkaartNederland.nl, de grootste onafhankelijke ervaringssite in de zorg. Elke waardering helpt het beeld van de kwaliteit van de zorg verbeteren en helpt andere patiënten bij het zoeken en kiezen van een zorgverlener die bij hen past.

Iedere maand 10.000 erbij

De laatste mijlpaal ligt nog niet zo ver achter ons. In oktober kon u nog profiteren van 750.000 waarderingen van andere zorggebruikers. In de vijf maanden die volgden kwamen er nog eens 50.000 bij. Dat zijn vijftigduizend extra informatiebronnen die u kunnen helpen bij het kiezen van een passende zorgverlener.

"Heel blij"

De eer van de 800.000e waardering komt toe aan de Rotterdamse fysiotherapiepraktijk ‘Back to Balance’. De praktijk wordt in deze anonieme waardering vooral geroemd om informatie, luisteren en de accommodatie. Maar eigenlijk scoort de praktijk overal heel goed op.

Praktijkeigenaar Daphny Magendans is dan ook erg tevreden met deze en alle andere waarderingen. “We zetten ons heel erg in voor ZorgkaartNederland. Dat doen we vooral zodat mensen weten wat ze kunnen verwachten van de praktijk en de therapeuten die hier werken.”

Alle waarderingen zijn belangrijk

Om het moment extra feestelijk te maken mocht Daphny een bloemetje in ontvangst nemen. Het lenteboeketje voor ‘Back to Balance’ staat echter ook symbool voor alle andere waarderingen naar alle andere zorgverleners. Want alle waarderingen tellen mee.

Anoniem en betrouwbaar

Op ZorgkaartNederland delen mensen anoniem hun ervaringen met de zorg en helpen daarmee andere patiënten bij het zoeken en vinden van een passende zorgverlener. Met meer waarderingen wordt de website relevanter en betrouwbaarder voor iedereen die op zoek is naar een arts, ziekenhuis of instelling. Het geeft simpelweg meer inzicht in de kwaliteit van de zorg en in hoe anderen die hebben ervaren.

Elke waardering wordt zowel via een geautomatiseerd systeem als handmatig door de redactie gecontroleerd. Daarbij is de redactie per e-mail altijd bereikbaar voor vragen of een nadere toelichting

Bekijk de 800.000e waardering hier >

Bekijk fysiotherapiepraktijk Back to Balance hier >

Help uw mede-zorggebruikers, door ook een waardering te delen >

Er is 1 reactie geplaatst

• W.M.A Odink-Vlijm | 28 februari 2020

Onze ervaring in verpleeghuis de Lingenhof zijn erg positief. Mijn man kwam met een spoed opname in de Lingenhof terecht en het was moeilijk omdat het zo ver weg was (met geluk kon ik het in vijf kwartier halen, meestal was ik langer onderweg) maar de verzorging was prima!

Ook na het overlijden van mijn man zijn wij als familie heel fijn opgevangen. Ondanks alle verdriet kunnen wij dankbaar zijn voor de goede tijd die mijn man in de Lingenhof heeft gehad.

Laat een reactie achter

Velden met een * zijn verplicht