900.000 waarderingen op ZorgkaartNederland

Geplaatst op 7 december 2020 door - 508 keer bekeken

Foto 900.000 waarderingen op ZorgkaartNederland

Deze week is de 900.000e waardering geplaatst op ZorgkaartNederland.nl. Deze waardering ging naar Spijkenisse MC. De fleurige felicitatie daarom ook.

De 900.000e waardering valt Spijkenisse MC ten deel. Dit ziekenhuis krijgt gemiddeld een 8,9 en zelfs een 9,0 gemiddeld in 2020. Daar zijn ze dan ook erg trots op.

"Een bosje bloemen voor ons allemaal"

Business-unit-manager Roelfke Gerla: “We zijn natuurlijk hartstikke blij dat onze patiënten ZorgkaartNederland zo goed weten te vinden en ons waarderen met een heel hoog cijfer. Dit is een bloemetje voor ons allemaal. Ik zal zorg voor een heel mooi plekje.”

Ook stevige groei in corona-tijd

De laatste mijlpaal dateert van februari 2020. Toen was de 800.000e waardering voor fysio-praktijk Back to Balance. In de daaropvolgende negen maanden kwamen er maar liefst 100.000 waarderingen bij. Dat zijn ruim 11.000 waarderingen per maand extra.

Aangezien veel zorg niet doorging, zijn we extra blij met de moeite die mensen namen om voor de zorg die wél doorging een waardering te schrijven.

Anoniem en betrouwbaar

Op ZorgkaartNederland delen mensen anoniem hun ervaringen met de zorg en helpen daarmee andere patiënten bij het zoeken en vinden van een passende zorgverlener. Met meer waarderingen wordt de website relevanter en betrouwbaarder voor iedereen die op zoek is naar een arts, ziekenhuis of instelling. Het geeft simpelweg meer inzicht in de kwaliteit van de zorg en in hoe anderen die hebben ervaren.

Elke waardering wordt zowel via een geautomatiseerd systeem als handmatig door de redactie gecontroleerd. Daarbij is de redactie per e-mail altijd bereikbaar voor vragen of een nadere toelichting.

Help uw mede-zorggebruikers en schrijf ook een waardering.

Er zijn nog geen reacties. Laat een reactie achter

• Nog geen reacties geplaatst

Laat een reactie achter

Velden met een * zijn verplicht