Fysio-Fit Utrecht vindt zichtbaarheid en feedback belangrijk
Geplaatst op 10 december 2020 door Redactie ZorgkaartNederland - 1696 keer bekeken
Door waarderingen op ZorgkaartNederland is Fysio-Fit Utrecht beter vindbaar en beter in zorg verlenen, aldus fysiotherapeut Tim Räkers tijdens zijn video-interview.
De fysiotherapiepraktijk van Fysio-Fit ligt in hartje Utrecht, op een steenworp afstand van Bartholomeus Gasthuis. Daar wonen veel van hun patiënten, vertelt fysiotherapeut Tim Räkers. Door hun centrale ligging in deze universiteitsstad weten ook studenten hun praktijk te vinden.
In deze setting vertelt Räkers ons graag meer over de waarde van ZorgkaartNederland voor deze organisatie. "Wij bieden een uitgebreid pakket aan behandelingen voor jong en oud. Maar hoe bereik je met dit verhaal een groot publiek? Bij ZorgkaartNederland vonden wij deze zichtbaarheid. Door ons profiel daar in te richten, zijn we goed vindbaar op Google wanneer je naar een zorgverlener zoekt", aldus Räkers.
Specialisatie
Waar Fysio-fit Utrecht onder andere op gevonden wil worden, zijn hun specialisaties. Räkers: "Naast de manuele therapie levert Fysio-Fit met name echografie en shockwave-therapie. Echografie is een hulpmiddel bij het diagnosticeren van aandoeningen. En met shockwave-behandeling proberen we pijn te bestrijden zonder bijkomende medicatie of chirurgische ingreep." En dat gaat prima, getuige de 9,3 die zij gemiddeld krijgen van hun cliënten.
(Het verhaal gaat onder de foto verder)
Kwaliteitsverbetering
Fysio-Fit gaat serieus om met de beoordelingen en pakt aandachtspunten voor verbetering meteen op. Ook over de niet-zorggerelateerde zaken of randzaken. Räkers geeft een voorbeeld: “Is het niet schoon genoeg? Dan moet er meer schoongemaakt worden. We proberen daar heel proactief in te zijn.”
Räkers verwacht in de toekomst ZorgkaartNederland nog meer in te kunnen zetten als marketingmiddel, door het bijvoorbeeld aan de mail en de nieuwsbrief toe te voegen. Zo kunnen zij bijdragen aan de verbetering van de zorg en de ervaring van hun patiënten.
Bekijk hier een fragment van het interview:
Wilt u ook ZorgkaartNederland inzetten voor de bekendheid van uw specialisatie? In het gloednieuwe Helpcentrum vindt u marketingtools die u daarbij kunnen helpen.
Er zijn nog geen reacties. Laat een reactie achter
Nog geen reacties geplaatst
Laat een reactie achter
-
Lees ook
-
Redactie ZorgkaartNederland 9 december 2015
Winnaars patiëntvriendelijkheidsprijzen 2015 -
Redactie ZorgkaartNederland 26 april 2016
ZorgkaartNederland een kwaliteitsinstrument? -
Redactie ZorgkaartNederland 23 mei 2016
Start landelijke campagne ZorgkaartNederland -
Redactie ZorgkaartNederland 7 juli 2016
Lang wachten bij poliklinieken oogheelkunde -
Redactie ZorgkaartNederland 14 december 2016
Winnaars patiëntvriendelijkheidsprijzen 2016