Van Bakel Ergotherapie is blij met waarderingen

Geplaatst op 11 maart 2021 door - 530 keer bekeken

Foto Van Bakel Ergotherapie is blij met waarderingen

Van Bakel Ergotherapie is erg blij met feedback via ZorgkaartNederland. Medewerker Marieke Theuws roemt daarnaast de toegankelijkheid van het platform.

“Iedereen uit de regio die op zoek is naar een ergotherapeut, kan zijn of haar voordeel doen met wat anderen over ons hebben gezegd. Je kan zelfs per aandoening kijken hoe tevreden mensen waren.”

“Het is onze missie om mensen te helpen”

Van Bakel Ergotherapie is gespecialiseerd in therapie voor NAH en chronische pijn- en vermoeidheidsklachten. Hun motivatie halen ze onder andere uit de waarderingen die zij ontvangen. Ook worden die gebruikt om ervan te leren.

Theuws: “Waarderingen worden intern gedeeld, als compliment naar de betreffende therapeut en besproken in de wekelijkse evaluatie. Wat we onder andere leerden, was dat mensen het helemaal niet erg vonden dat afspraken de laatste tijd digitaal waren. Dat cliënten de kwaliteit van die afspraken net zo hoog vinden als anders, is voor ons fijn om terug te horen.”

Verzamelen via e-mail

Omdat het waarderen zo makkelijk mogelijk moet zijn, verzamelen ze bij Van Bakel waarderingen door cliënten na afloop van aan behandeling een e-mail te sturen met een link naar ZorgkaartNederland. Deze link gaat direct naar de pagina waar cliënten hun waardering kunnen achterlaten.

Ondanks dat de vragenlijst van ZorgkaartNederland in 2020 sterk is vereenvoudigd, legt Theuws uit, dat sommige cliënten van deze ergotherapiepraktijk toch nog de vragenlijst van de branchevereniging ontvangen: "Voor mensen die niet handig zijn met de computer, kiezen we voor een vragenlijst op papier."

Theuws: "We zouden het fijn vinden om met één systeem te werken, dat bovendien bij elke zorgverzekeraar hetzelfde is. Het grote voordeel van de vragenlijst van ZorgkaartNederland is, dat de antwoorden openbaar zijn zodat anderen er ook wat aan hebben.”

Neemt u net als Van Bakel cliëntwaarderingen serieus? Overweeg dan een gratis instappakket. U krijgt na iedere waardering een e-mail-alert zodat u kunt reagerenBekijk hieronder de video van het interview.

Er zijn nog geen reacties. Laat een reactie achter

• Nog geen reacties geplaatst

Laat een reactie achter

Velden met een * zijn verplicht