“Verbeteren door patiëntwaarderingen”

Geplaatst op 12 november 2020 door - 304 keer bekeken

Foto “Verbeteren door patiëntwaarderingen”

Meten is weten, vindt Eyescan. Daarom zijn zij bewust deel gaan nemen aan het zichtbaar krijgen van hun klanttevredenheid via ZorgkaartNederland.

Dit biedt hen ook de mogelijkheid om te benchmarken, zowel tussen de verschillende aanbieders in Nederland als tussen hun eigen klinieken onderling. Zo kijken ze hoe zij hun zorg naar een hoger niveau kunnen tillen.

Contact zoeken voor duiding van reacties

Kwaliteitsmanager Hans Jansen vertelt dat Eyescan haar patiënten vraagt om reacties achter te laten op ZorgkaartNederland. Jansen: “Wanneer blijkt dat deze reacties aanvullende vragen oproepen, dan benaderen wij onze klanten, om te kijken wat zij specifiek bedoelen”.

(Het verhaal gaat onder de foto verder)

Apparatuur van Eyescan

Op deze manier kan Eyescan verbeteren en op het niveau zorg leveren dat zij minimaal willen, voor het belang van hun patiënten.

Voor iedereen

Eyescan heeft de deur open staan voor iedereen die verzekerde of niet-verzekerde zorg nodig heeft voor zijn of haar oogziekte of -aandoening. Ze ontvangen hun patiënten na doorverwijzing van de huisarts of optometrist in hun oogklinieken door heel Nederland en verzorgen onder andere ooglaserbehandelingen en lensimplantaties.

Bekijk het interview in de onderstaande video:




Er zijn nog geen reacties. Laat een reactie achter


  • Nog geen reacties geplaatst

Laat een reactie achter


Velden met een * zijn verplicht

Partners van ZorgkaartNederland