Naar de navigatie Naar de inhoud

Zorgkaart-feedback in kwartaalvergaderingen

Geplaatst op 18 februari 2021 door - 1983 keer bekeken

Foto Zorgkaart-feedback in kwartaalvergaderingen

Laserkliniek Zwolle bestaat al 12,5 jaar. En bijna al die tijd gebruikte de praktijk ZorgkaartNederland. Vooral om anderen te helpen goede zorg te vinden.

En dat is tot nu toe altijd goed bevallen. Mede-eigenaresse Anouk Bliekendaal: “Mensen zoeken referenties van goede zorg. Hoe fijn dat je die op een professioneel platform kan teruglezen.”

Interactieve zuilen

Daarbij vindt Bliekendaal de laagdrempeligheid van ZorgkaartNederland ook goed bij hun laserkliniek passen. Net als de manier waarop hun cliënten na afloop van de behandeling een waardering kunnen achterlaten.

Bliekendaal: “We stuurden de mensen eerst altijd een link naar ZorgkaartNederland, naar aanleiding van hun behandeling. Later zijn we overgestapt naar een interactieve zuil. Die sluit beter aan bij de laagdrempelige zorg: direct invullen en resultaat. Bovendien is het moment waarop de cliënt gevraagd wordt om een reactie te geven dichter op het zorgmoment. We merken dat ze dan sneller zijn geneigd hun mening over de ervaring bij Laserkliniek Zwolle te delen.”

Kwaliteit en service verbeteren

De feedback die Laserkliniek Zwolle ontvangt in de waarderingen op ZorgkaartNederland, evalueren ze ieder kwartaal tijdens de kwartaalvergaderingen. Bliekendaal: “Die feedback nemen we na evaluatie mee in het verbeteren van onze kwaliteit en service.”

Dankzij inzet van handige technologie zoal de enquêtezuil, krijgen steeds meer waarderingen op ZorgkaartNederland 'groene vinkjes'. Deze waarderingen wekken nog meer vertrouwen dan andere. Zo pakt u dat aan.

Bekijk hieronder de video van het interview met Laserkliniek Zwolle.

 



Er zijn nog geen reacties. Laat een reactie achter

Nog geen reacties geplaatst


Laat een reactie achter

Website banner "Samen beslissen"