ZorgkaartNederland bereikt mijlpaal van 450.000 waarderingen over Zorginstellingen en Zorgverleners.

Geplaatst op - 344 keer bekeken

Op dinsdag 6 juni 2017 hebben we de bijzondere mijlpaal bereikt van 450.000 waarderingen op ZorgkaartNederland.

De verpleeg- en verzorgingshuizen zijn de organisaties met in totaal het meeste waarderingen. Daarna volgen de ziekenhuizen en de thuiszorg.
Sinds onze start in 2008 hebben uw waarderingen op onze website een belangrijke bijdrage geleverd aan het verbeteren van de zorg. En de patiëntervaringen hebben vele mensen geholpen bij het maken van hun keuzes in de zorg.
We zijn hard op weg naar  1 miljoen waarderingen. Uw bijdrage daarbij is erg belangrijk. Laat daarom vandaag nog een ervaring met een zorgverlener of zorginstelling achter op ZorgkaartNederland.

Hoe levert u met uw ervaring een waardevolle bijdrage?

Wees opbouwend
Geef genoeg details om uw ervaring nuttig te maken voor andere patiënten. Ook het personeel van de zorginstelling kan er dan belangrijke informatie uit halen. Als u niet tevreden bent, wat kan er dan worden verbeterd? Bent u met respect door de zorgverlener en medewerkers behandeld? Kwam de medische zorg overeen met uw verwachting? Waren bijvoorbeeld de behandelkamer of wachtkamer schoon en prettig?

Wees in balans
Zelfs de beste organisaties kunnen fouten maken. Andersom hebben mindere organisaties juist ook goede kwaliteiten. Probeer dus te benoemen wat goed gaat en wat juist beter kan. Als u een slechte ervaring had, waren er goede onderdelen? En als het goed ging, zou er toch nog iets beter kunnen?

Wees eerlijk
Doe geen beschuldigingen die u niet kunt onderbouwen. Doe geen aannames over de motieven van mensen. Vertel over uw eigen ervaringen. Niet wat u van anderen heeft gehoord.

Wees Beschaafd
Probeer het niet persoonlijk te maken; de meeste zorgverleners en medewerkers van zorginstellingen doen hun uiterste best.

Help mee met het verbeteren van de zorg. Deel uw ervaring op ZorgkaartNederland en help anderen bij het maken van keuzes. Uw ervaring wordt echt gewaardeerd!

Deel nu een ervaring!

Er zijn nog geen reacties. Laat een reactie achter 0

• Nog geen reacties geplaatst

Laat een reactie achter

Velden met een * zijn verplicht