Naar de navigatie Naar de inhoud

Feiten en cijfers - pagina 6

In onderstaande artikelen vindt u feiten en cijfers over de zorg en ZorgkaartNederland.

251 artikelen

Artikel Waardevolle informatie voor organisatieontwikkeling

Waardevolle informatie voor organisatieontwikkeling

17 maart 2022 Redactie ZorgkaartNederland

ZorgkaartNederland in de werkprocessen opnemen werkt het beste, zegt Ilse Janse-van Kollenburg, zorgconsulent en hospiceverpleegkundige bij Sint Annaklooster in Eindhoven. “Het is namelijk niet zomaar een website waar mensen hun ervaring delen, het is waardevolle informatie voor organisatieontwikkeling.”

Artikel Logopedie is waardevol in elke levensfase

Logopedie is waardevol in elke levensfase

3 maart 2022 Redactie ZorgkaartNederland

Op 6 maart 2022 is het de Europese Dag van de Logopedie, met als thema: een leven lang logopedie. In dit kader analyseerden we de waarderingen die gegeven zijn voor logopedisten en logopediepraktijken. Wat valt er op? Wat gaat er goed, en wat kan nog beter?

Artikel De 5 mooiste complimenten voor zorgverleners op Nationale Complimentendag

De 5 mooiste complimenten voor zorgverleners op Nationale Complimentendag

1 maart 2022 Redactie ZorgkaartNederland

Het maakt niet uit of je er eentje geeft of krijgt: een compliment heeft meteen een positief effect. Het is een kleine moeite maar een groot gebaar om waardering uit te spreken

Artikel Onze klanten zijn altijd het uitgangspunt

Onze klanten zijn altijd het uitgangspunt

15 februari 2022 Redactie ZorgkaartNederland

Voor bijna al ons klantwaarderingsonderzoek, gebruiken wij ZorgkaartNederland, vertelt Els van der Meer, beleidsadviseur bij zorgdienstverlener Opella. “De klanten zijn de reden van ons werk, dus wij willen graag hun zorgervaring horen.”

Artikel De ZorgkaartNederland-data van 2021

De ZorgkaartNederland-data van 2021

7 februari 2022 Redactie ZorgkaartNederland

2021 mag met recht een positief jaar genoemd worden blijkt uit data-analyse. Zo werden er ruim 190.000 waarderingen op ZorgkaartNederland geplaatst.

Artikel Extra inzicht in cliëntervaringen via ZorgkaartNederland

Extra inzicht in cliëntervaringen via ZorgkaartNederland

1 februari 2022 Redactie ZorgkaartNederland

ZorgkaartNederland fungeert als extra middel om inzicht te krijgen in de ervaringen van (oud)cliënten en hun mantelzorgers, zegt Nicole de Koster, adviseur marketing & communicatie bij zorgorganisatie Respect.

Artikel Altijd op weg naar beter

Altijd op weg naar beter

12 januari 2022 Redactie ZorgkaartNederland

Ook in 2022 werken we hard aan de doorontwikkeling van ZorgkaartNederland. Zo verbeteren we in het eerste kwartaal onder andere onze homepage en breiden we de mogelijkheden om geverifieerd patiëntervaringen te verzamelen verder uit.

Artikel ZorgkaartNederland Top 2021 ook online een feestje

ZorgkaartNederland Top 2021 ook online een feestje

8 december 2021 Redactie ZorgkaartNederland

Dinsdag 7 december maakte ZorgkaartNederland tijdens een online uitzending bekend, welke 50 zorginstellingen van hun cliënten dit jaar de hoogste waarderingen kregen. Ook online kan goede zorg prima gevierd worden, bleek.

Artikel Dit is de ZorgkaartNederland Top 2021

Dit is de ZorgkaartNederland Top 2021

7 december 2021 Redactie ZorgkaartNederland

Op de eerste dinsdag van december viert ZorgkaartNederland traditiegetrouw de 10 best gewaardeerde zorginstellingen per zorgsector. Dit jaar niet in vier, maar in vijf sectoren. In dit bericht vindt u de best gewaardeerde zorginstellingen van 2021.

Artikel Voorbeschouwing op de Top 2021

Voorbeschouwing op de Top 2021

2 december 2021 Redactie ZorgkaartNederland

Volgende week vindt hét ZorgkaartNederland-evenement van het jaar plaats: de ZorgkaartNederland Top 2021. Deze feiten & cijfers helpen ons bij de voorpret.