Naar de navigatie Naar de inhoud

Feiten en cijfers van Redactie ZorgkaartNederland over Apotheek

In onderstaande artikelen vindt u feiten en cijfers over de zorg en ZorgkaartNederland.

2 artikelen

Artikel “Cliënten mogen ons gerust slecht waarderen, als ik maar weet waarom.”

“Cliënten mogen ons gerust slecht waarderen, als ik maar weet waarom.”

2 maart 2023 Redactie ZorgkaartNederland

Hoe keer je positieve én negatieve waarderingen ten goede van je organisatie? Roel Böttger van Apotheek Ex Aqua vertelt: “Reviews kunnen waardevolle informatie bevatten voor mijn beleid."

Artikel “We willen onze cliënten laten glimlachen.”

“We willen onze cliënten laten glimlachen.”

6 oktober 2022 Redactie ZorgkaartNederland

Aan het woord is Hamid Gongai, apotheker-eigenaar van Apotheek De Glimlach in Nijmegen. Met de naam voor zijn apotheek zet Hamid de toon: “Ik wil dat onze dienstverlening de cliënt een glimlach geeft.”