Feiten en cijfers over Thuiszorg
In onderstaande artikelen vindt u feiten en cijfers over de zorg en ZorgkaartNederland.
4 artikelen

Waardevolle informatie voor organisatieontwikkeling
17 maart 2022 Redactie ZorgkaartNederland
ZorgkaartNederland in de werkprocessen opnemen werkt het beste, zegt Ilse Janse-van Kollenburg, zorgconsulent en hospiceverpleegkundige bij Sint Annaklooster in Eindhoven. “Het is namelijk niet zomaar een website waar mensen hun ervaring delen, het is waardevolle informatie voor organisatieontwikkeling.”

Onze klanten zijn altijd het uitgangspunt
15 februari 2022 Redactie ZorgkaartNederland
Voor bijna al ons klantwaarderingsonderzoek, gebruiken wij ZorgkaartNederland, vertelt Els van der Meer, beleidsadviseur bij zorgdienstverlener Opella. “De klanten zijn de reden van ons werk, dus wij willen graag hun zorgervaring horen.”

Extra inzicht in cliëntervaringen via ZorgkaartNederland
1 februari 2022 Redactie ZorgkaartNederland
ZorgkaartNederland fungeert als extra middel om inzicht te krijgen in de ervaringen van (oud)cliënten en hun mantelzorgers, zegt Nicole de Koster, adviseur marketing & communicatie bij zorgorganisatie Respect.

Tevredenheid over verpleging en verzorging thuis daalt licht
13 juli 2017 Redactie ZorgkaartNederland
Het gemiddelde cijfer voor thuiszorg (de categorie die tevredenheid over verpleging en verzorging thuis weergeeft) op ZorgkaartNederland ligt in 2017 iets lager dan in eerdere jaren. Vooral problemen met afspraken en wisselend personeel zorgen voor lagere cijfers.