Naar de navigatie Naar de inhoud

Feiten en cijfers over Thuiszorg

In onderstaande artikelen vindt u feiten en cijfers over de zorg en ZorgkaartNederland.

4 artikelen

Artikel Waardevolle informatie voor organisatieontwikkeling

Waardevolle informatie voor organisatieontwikkeling

17 maart 2022 Redactie ZorgkaartNederland

ZorgkaartNederland in de werkprocessen opnemen werkt het beste, zegt Ilse Janse-van Kollenburg, zorgconsulent en hospiceverpleegkundige bij Sint Annaklooster in Eindhoven. “Het is namelijk niet zomaar een website waar mensen hun ervaring delen, het is waardevolle informatie voor organisatieontwikkeling.”

Artikel Onze klanten zijn altijd het uitgangspunt

Onze klanten zijn altijd het uitgangspunt

15 februari 2022 Redactie ZorgkaartNederland

Voor bijna al ons klantwaarderingsonderzoek, gebruiken wij ZorgkaartNederland, vertelt Els van der Meer, beleidsadviseur bij zorgdienstverlener Opella. “De klanten zijn de reden van ons werk, dus wij willen graag hun zorgervaring horen.”

Artikel Extra inzicht in cliëntervaringen via ZorgkaartNederland

Extra inzicht in cliëntervaringen via ZorgkaartNederland

1 februari 2022 Redactie ZorgkaartNederland

ZorgkaartNederland fungeert als extra middel om inzicht te krijgen in de ervaringen van (oud)cliënten en hun mantelzorgers, zegt Nicole de Koster, adviseur marketing & communicatie bij zorgorganisatie Respect.

Artikel Tevredenheid over verpleging en verzorging thuis daalt licht

Tevredenheid over verpleging en verzorging thuis daalt licht

13 juli 2017 Redactie ZorgkaartNederland

Het gemiddelde cijfer voor thuiszorg (de categorie die tevredenheid over verpleging en verzorging thuis weergeeft) op ZorgkaartNederland ligt in 2017 iets lager dan in eerdere jaren. Vooral problemen met afspraken en wisselend personeel zorgen voor lagere cijfers.

Filters

Website banner "Samen beslissen"