Naar de navigatie Naar de inhoud
Helpcentrum Helpcentrum

Ontdek ZorgkaartNederland

Hoe werkt het reageren op waarderingen

ZorgkaartNederland biedt u als zorgverlener of zorgorganisatie altijd de mogelijkheid om te reageren op een waardering. Dit kan met behulp van een gratis instappakket of met een betaald pakket.

U besluit zelf of en wanneer u reageert op een waardering. Er zijn zorgorganisaties die uitsluitend reageren op een negatieve waardering. Maar juist ook een reactie op een positieve waardering kan enorme impact maken.

Houdt bij het reageren op een waardering uw beroepsgeheim in acht. Lees ook onze andere tips over het reageren op een waardering.

Waar in het pakket kan ik een reactie plaatsen?

In het pakket gaat u naar de desbetreffende waardering. Onder aan de waardering kunt u klikken op ‘reageren op een waardering’ of een ‘contactverzoek indienen’.

Vragen of advies?

Het ZorgkaartNederland team helpt u graag verder. Waarover heeft u een vraag?

Pakket aanvragen

Bekijk de opties. Vragen? Onze adviseurs helpen u graag.

Mijn vermelding

De databank beheert de vermelding van zorgaanbieders. Zij kunnen u helpen bij wijzigingen.

U kunt zelf een locatie toevoegen

Mijn waarderingen

Ons redactieteam controleert of de waarderingen voldoen aan onze gedragsregels. Ook helpen zij u met uw vragen, opmerkingen en suggesties.

Meer artikelen over "Omgaan met waarderingen":

Hoe kan ik reageren op een (negatieve) waardering

Hoe kan ik reageren op een (negatieve) waardering

We geven u een aantal tips om te reageren op een negatieve waardering.

Link naar artikel
Hoe werkt het contactverzoek aan inzender

Hoe werkt het contactverzoek aan inzender

Om in contact te komen met een inzender heeft u een beheerpakket nodig.

Link naar artikel
Op de hoogte blijven van nieuwe waarderingen

Op de hoogte blijven van nieuwe waarderingen

Met een beheerpakket krijgt u een e-mail alert bij nieuwe waarderingen.

Link naar artikel
Alles over "Omgaan met waarderingen"