Waardering van Abortus Kliniek Almere - Almere op 18 april 2019

8.5
  • Zwangerschap

Bij binnenkomst doorgestuurd naar de wachtkamer om een vragenlijst in te vullen. Dit zou ik van de hele ervaring als het meest negatief neerzetten, puur omdat we pas 2 uur na onze afspraak geholpen werden. Echter, de behandeling zelf ging hartstikke goed. Het was geen onprettige ervaring, het personeel was erg vriendelijk en liet je erg op je gemak voelen. Je ligt inderdaad met meerdere vrouwen op 1 kamer, maar tijdens het omkleden en eigenlijk door de hele behandeling zijn de gordijnen gesloten voor je privacy. Het enige is dus de wachttijd, en mij werd niet alles verteld na afloop, omdat ze dachten dat dat al gebeurt was, dus dat ging een beetje slordig. Maar gelukkig had ik bij alle andere dames die de zaal verlieten al gehoord wat er na de behandeling zou gebeuren en hoe het verder zou verlopen. Anders mochten we ook altijd bellen en stond het ook nog eens op de website. Al met al zou ik deze kliniek absoluut aanraden, ik was voor mijn gevoel in goede handen.

Bent u of werkt u voor Abortus Kliniek Almere? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.