Abortuskliniek Stimezo Zwolle

Abortuskliniek

Oosterlaan 14 8011 GC Zwolle

Waardering van Abortuskliniek Stimezo Zwolle - Zwolle op 12 mei 2020

toen ik belde voor een afspraak had ik een mevrouw aan de telefoon die mij niet liet uit praten, ook vertelde ze dat de zwangerschaptest die ik gedaan het misschien wel niet eens betrouwbaar was en als ik hem een dag liet liggen ook vanzelf 2 streepjes zou krijgen! maar goed afspraak wel voor elkaar gekregen, later een hele leuke dame aan de telefoon , en kon de volgende dag al terecht! met veel zenuwen heen gereden , zag er tegen op omdat ivm corona ook niemand mee mocht maar ze stellen je meteen gerust, ze hebben me overal mee geholpen, en het was allemaal zo voorbij! ik heb denk ik geluk, heb weinig pijn, alleen de behandeling zelf was even een paar seconden heel pijnlijk verder geen last! heel erg bedankt lieve mevrouw die mn hand vast hield! en tot nooit meer zien! bedankt voor alles iedereen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Abortuskliniek Stimezo Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.