Waardering van Mildred Clinics, locatie Arnhem - Arnhem op 16 april 2019

5.0
  • Zwangerschap

Vorig jaar kwam ik erachter dat ik 8 weken zwanger bleek te zijn. Vanwege de reactie van mijn vriend en mijn moeder heb ik ingestemd dat het nu niet kon en ik moest gaan voor een abortus. Achteraf is dit niet wat ik gewild heb. Ik ben heel slecht geinformeerd, ik kreeg een echo en de arts ( sprak ook nog eens heel slecht nederlands want verstaan kon je hem niet goed) liet mij het zien. Ik begon te huilen en die man zei letterlijk tegen mij: niet huilen er moet gedaan worden wat gedaan moet worden. Achteraf had ik weg moeten gaan gelijk daar. Ik vond dit namelijk zo gevoelloos. Ze houden totaal geen rekening daar met je. En het is serieus echt lopende band werk daar. Dat gevoel kreeg ik heel erg.

Bent u of werkt u voor Mildred Clinics, locatie Arnhem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.