Gynaikon Klinieken Rotterdam

Abortuskliniek

Strevelsweg 700 3083 AS Rotterdam

Waardering van Gynaikon Klinieken Rotterdam - Rotterdam op 6 april 2021

Zwangerschap

De medewerkers in de kliniek zijn empathisch en kundig en hebben veel persoonlijke aandacht. In eerste instantie gekozen voor een abortuspil, maar dit mislukte. De arts was heel meelevend en nam snel telefonisch contact op. Ik kon direct langskomen voor een echo. Daarna gekozen voor een currettage onder lokale verdoving waar ik goed doorheen werd gepraat door de mederwerkers, het was zo voorbij, zonder pijn. Ondanks de verdrietige situatie was ik geraakt door de manier waarop de arts en medewerkers niet alleen aandacht hadden voor de medische kant van abortus, maar ook voor de menselijke kant. Het gebouw waar de kliniek in is gevestigd is kil, maar in de kliniek zelf is hier weinig van terug te zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gynaikon Klinieken Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.